בעולם

הבית הלבן: "הגיע הזמן לפשרות שיחזירו את החטופים"

סגנית הנשיא קמלה האריס, והמועמדת הצפויה מטעם המפלגה הדמוקרטית הצהירה כי "לא ניתן להתעלם מהמצב ההומניטרי הקשה בעזה". בתגובה, תקף גורם מדיני בכיר בישראל: "יש לקוות שהדברים לא ירחיקו עסקה". דובר המועצה לביטחון לאומי: "אנו יודעים שאיראן מימנה ועודדה חלק מפעילות ההפגנות בארה"ב"
מערכת ice |  1
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, ג'ון קירבי, התייחס אמש (חמישי) לפגישת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וראש הממשלה בנימין נתניהו. "יש פערים אך הצוות שלנו ממשיך לעבוד, הגיע הזמן לפשרות שיחזירו את החטופים ויסיימו את המלחמה", אמר קירבי. "אנו רוצים להחזיר את כל החטופים, ואנחנו קרובים יותר משהיינו קודם".
לדברי קירבי, "אנו יודעים שאיראן מימנה ועודדה חלק מפעילות ההפגנות בארה"ב". בתוך כך, גורם מדיני תקף את התבטאותה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, שאמרה לאחר הפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "לא ניתן להתעלם מהמצב ההומניטרי הקשה בעזה".
לדברי הגורם, "יש לקוות שהדברים שסגנית הנשיא אמרה במסיבת העיתונאים לא יפורשו על-ידי חמאס כאמירות שלפיהן נפער פער בין ארה"ב לישראל - וכך ירחיקו עסקה". סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה בתום הפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "השיחה הייתה כנה וחיובית".
"אני מחויבת לישראל ולביטחונה, ויש לה זכות מלאה להגן על עצמה, אבל חשובה הצורה בה היא עושה זאת. לא ניתן להתעלם מהמצב ההומניטרי הקשה בעזה", האריס הוסיפה. האריס קראה להפסקת אש ולשחרור החטופים, וסיפרה על המפגש עם בני משפחות החטופים האמריקנים: "הם לא לבד - ואני עומדת לצידם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השמאל בארה"ב לא טוב לישראל
    אלי 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שלא יוסיפו עוד נזקים ממה שעשו עד עכשיו, וטראמפ יצרטך לתקן 4 שנים של ממשלת ביזיון אמריקאית.
    סגור