בארץ

נתניהו נפגש עם הנשיא ביידן: "ניצבים מול אתגר חשוב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הודה לו על תמיכתו ארוכת השנים בישראל ואמר "מצפה לשיחתנו היום ולעבוד איתך בחודשים הקרובים על האתגר החשוב מולו אנו ניצבים"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי, המשיך על פי הלו''ז המתוכנן, לפגישה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. פגישתם, שקיומה הוטל בספק בשל מחלתו של הנשיא ביידן בקורונה בימים האחרונה, התרחשה לבסוף כמתוכנן, והערב (חמישי) נפגשו השניים בבית הלבן.
.
לפני פגישתם, חתם ראש הממשלה על ספר האורחים בחדר רוזוולט בבית הלבן. ולאחר מכן אמר ״אדוני הנשיא, אנחנו מכירים כבר 40 שנה, ואתה מכיר את כל ראשי הממשלה הקודמים של ישראל כבר 50 שנה, מאז גולדה מאיר. ממני, יהודי ציוני גאה, אליך, אירי-אמריקאי-ציוני גאה, תודה רבה על 50 שנה של שירות ציבורי ו-50 שנה של תמיכה במדינת ישראל". ובסוף דבריו אמר "אני מצפה לשיחתנו היום ולעבוד איתך בחודשים הקרובים על האתגר החשוב מולו אנו ניצבים״.
נתניהו, כזכור, הודה נתניהו בנאומו אמש ארוכות לנשיא ביידן על תמיכתו ארוכת השנים במדינת ישראל, ואף הזכיר כי בעבר כינה עצמו הנשיא ביידן 'ציוני - אמריקאי'. בפגישתם המתוקשרת בחר נתניהו להמשיך בקו זה, ומיקד את דבריו בתודות לנשיא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה