מדדים ומחקרים

טיסת נתניהו לארה"ב הסעירה את הרשת: הנושא החם של השבוע

טיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית לפגישותיו עם ביידן, טראמפ ונאומו בקונגרס הסעיר את הרשתות החברתיות כאשר צבר נתונים גבוהים במיוחד עם המון ביקורות חיוביות ושליליות ברחבי הרשת
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
הנושא החם של השבוע הוא ללא ספק הטיסה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית על מנת לנאום בקונגרס ולהפגש עם ג'ו ביידן ודונלד טראמפ, יחד עם משפחות החטופים, נועה ארגמני שחולצה מהשבי וחיילים שסיכנו את נפשם בשביעי באוקטובר. 
הנושא גרף יותר מ-1,524,822 לייקים ברשתות החברתיות ומעל ל-284,372 תגובות ברחבי הרשתות. סה"כ אזכורים ברשת - 111,165 מתוכם ברשתות החברתיות- 94,626,  באתרי החדשות 3,071. רדיו וטלוויזיה - 12,936 אזכורים ומעל 532 אזכורים בעיתונים.
כזכור, ראש ההמשלה נתניהו נאם כאשר רעייתו שרה הגיעה בחליפה כתומה כהזדהות עם משפחת ביבס, כשלצידה נועה ארגמני ואביה. בנאומו בפעם הרביעית בקונגרס האמריקאי, הדגיש את הקשר בין אמריקה לישראל, והתייחס בישירות למלחמה "זו לא התנגשות בין תרבויות אלא התנגשות בין תרבות לברברים, בין מקדשי החיים למקדשי המוות. בנות התרבות אמריקה וישראל צריכות לעמוד יחד. כאשר אנו יחד - אנחנו מנצחים והם מפסידים. באתי להבטיח לכם - אנחנו ננצח". 
בדבריו רה''מ נתניהו משווה בין ה7.10 ל9.11, אסון התאומים, והוסיף להדגיש, כי ישנם גם אזרחים אמריקאים שנהרגו בטבח בשמחת תורה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי
    מומו 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחה של נהנתנים,אין להם קשר למדינה,רק כסף ציבורי לעשוק
    סגור