תרבות ופנאי

קניה ווסט מוציא אלבום חדש וחוטף מהמעריצים: "זה כל כך גרוע"

קניה ווסט מזלזל במעריצים? הראפר האמריקאי שחרר בסופ"ש האחרון את אלבומו החדש VULTURES 2 שבאופן חריג עמוס בטעויות ופשלות. התוצאה - סערה ברשת כאשר גם מעריציו הגדולים ביותר לא הצליחו להגן עליו | כל הפרטים 
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
ב-28 שנות הקריירה שלו נדמה שהראפר והמפיק קנייה ווסט לא מפסיק לשבור שיאים ולהפתיע את מעריציו, אם זה בשל אורח חייו שזכה לסיקור תקשורתי נרחב ואם זה בזכות הברקות מוזיקליות. 
ביום שבת האחרון, ווסט הוציא ביחד עם הראפר טיי דולה סיין, את אלבומם החדש VULTURES 2 שלאחר ההאזנה הראשונה גרם למעריציו ושונאיו כאחד להרים גבה. הדבר קרה בשל שורה של החלטות אומנותיות שווסט עשה באלבום כשאחת מהן היא שבחלק מהשירים נשמעים כאילו ווסט השתמש בחיקוי A.I. של עצמו במקום להקליט ראפ.
מעריציו התקשו להגן על ווסט ולהצדיק את האלבום החדש. מעריצים רבים התאכזבו מהשיר Sky City, שהתחיל כשיר שהיה מוכר למעריציו של הראפר המצליח ולא יצא באופן רשמי, ועכשיו שוחרר בגרסה מוזרה, שבה, כאמור, נעשה שימוש באלגוריתם ש"מחקה" את ווסט.
 
אין ספק שהטענות של מעריציו של ווסט בנוגע לזלזול שהראפר מפגין כלפיהם מתחילות לקבל יותר ויותר ביסוס. בעת ההאזנה לאלבום החדש מרגיש שחלק מהשירים לא עברו תהליך מיקסינג. בחלק מהם התופים גוברים על שאר הכלים בשיר באחר קולותיו של ווסט וחבריו נשמעים רק באוזנייה אחת ולצערנו המגרעות באלבום לא עוצרות כאן. 
זהו לא המהלך המוזר ביותר שווסט עשה במהלך הקריירה שלו ובהתחלה באמת אפשר היה לחשוב שטעויות באלבום החדש הן סוג של אמירה אומנותיות, אבל העובדה שלאחר הסערה ברשת חלק מהשירים תוקנו מעידה על כך שבאמת מדובר בתקלות שבאלבום שהוקלט במהירות ושוחרר ללא כל מחשבה מקדימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה