ויראלי

קניה ווסט ואשתו חושפים: מתכננים להביא הרבה ילדים

קניה ווסט חושף בשיר כי הוא מתכנן להביא עוד ילדים עם אשתו החדשה באינקה סנסורי, למרות שהוריה לא מאשרים זאת: "רוצים שהילדים יגדלו בבית יציב, החיים עם קניה לא יציבים בכלל"

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
הראפר השנוי במחלוקת בן ה-46, שר: "אתה כבר יודע שאני אימפולסיבי, עוד תינוק זאת המטרה הסופית שלי", בנוסף גם חברו הקרוב של קניה התראיין ל-TMZ וחשף כי: "אני חושב שהם הולכים ללכת כמה תינוקות".
ג'סטין פרץ, חברו הטוב של ווסט התראיין וכשנשאל על השערוריות של הזוג, בעיקר על התקיפה מהמעריצים כי קניה שוטף לה את המוח, הוא ענה: "אני לא יכול לדבר על אשתו של אחי, אני אוהב אותו, אני אוהב אותה, היא נהדרת".
"היא חיה חיים מדהימים, הם מאוד שמחים. אני בסביבה של יה כבר שנים, הוא הכי מאושר והיא מאוד מאושרת", המשיך פרץ. ווסט כבר אב ל-4 ילדים מגרושתו המיליונרית קים קרדשיאן. ונראה שביאנקה, אשתו הטריה לקחה תפקיד פעיל כאם חורגת ונצפת הרבה עם ילדיו, כשהיא מחזיקה אותם צמוד ומגוננת עליהם.
בנוסף, בשבוע שעבר נחשף כי הוריה של ביאנקה לא תומכים בתוכנית של האדריכלית ללדת ילדים מהראפר המצליח, בטענה כי הוא "שולט" בה לדבריהם. "הוא בעלה אז כמובן שהיא דיברה על זה, והיותה אימא חורגת לילדים של קניה באמת רק הוסיף את הרצון שלה ללדת ילדים", שיתף מקורב למשפחה של סנסורי.
אביה של ביאנקה חשף כי: "הם רוצים שהילדים יגדלו בבית יציב, ומרגיש שקניה לא מסוגל לספק זאת", עוד חשף מקורב: "החיים עם קניה לא יציבים בכלל".
עוד הוסיף מקור על הקשר בין השניים: "הוריה כל כך במצוקה בגלל שהם כבר לא מזהים אותה. היא לא הייתה עושה זאת אם היא לא הייתה נשלטת על ידי הראפר".
כזכור, גם קים קרדשיאן לא אוהבת את הלבוש הפרובוקטיבי של אשתו הטריה, כשנודע שהיא הורתה לווסט לעולם לא לתת לביאנקה להתלבש ככה ליד הילדים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה