תרבות ופנאי

קניה ווסט משתגע: "אל תבואי אליי עם החרא הזה, אני אגדה" | צפו

הראפר והזמר תקף את כתבת אתר הרכילות האמריקאי "TMZ", לאחר שזו שאלה אותו האם לבת זוגו יש חופש בחירה במערכת היחסים שלהם. הראפר חטף את המכשיר הסלולרי של הכתבת וצעק: "יש לך חופש בחירה או שאת עובדת עם השטן?"
מערכת ice |  1
קניה ווסט (צילום טוויטר)
הזמר והראפר קניה ווסט ידוע בהתנהגותו החריגה והאלימה כלפי אלו האוזרים אומץ ומבקרים אותו. לאחר שזיהתה את הראפר המוכר הולך לאיטו ברחוב, צלמת הרכילות של האתר האמריקאי TMZ, פתחה את המצלמה ותיעדה אותו, כשהיא שואלת האם לבת זוגו, ביאנקה סנסורי, יש חופש בחירה במערכת היחסים ביניהם.  ווסט שזעם על השאלה של כתבת הרכילות של TMZ, חטף את הטלפון הנייד שאיתו צילמה והמשיך ללכת. 
לאחר מכן, ווסט חזר לכתבת הרכילות והחל להתעמת איתה על שאלתה כשהוא צועק עליה ואומר: "כל ה- TMZ וכל הבולשיט הזה. לא אכפת לי מה אתם אומרים, אל תבואי אליי עם החרא הזה". 
ווסט המשיך לצעוק על כתבת הרכילות בשל השאלה האם לבת זוגו יש חופש בחירה במערכת היחסים איתו: "את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה? את חושבת שאת יכולה לדבר אליי ככה כי את אישה לבנה? את יכולה לשאול אותי דברים מטומטמים כאלה, על אשתו ואם יש לה חופש בחירה? את משוגעת?! זאת אמריקה. לך יש חופש בחירה או שאת עובדת בשביל השטן?״. ווסט המשיך לצעוק על כתבת הרכילות של TMZ ואמר: "אני אגדה". 
העימות החריף לא הסתיים בזה. לאחר שווסט דרש לדעת את שמה של כתבת הרכילות וזו סורבה, שוטר שנכח במקום השתלט על המצב. כתבת הרכילות ציינה בפני השוטר כי הראפר חטף ממנה את המכשיר הסלולרי והיא מעוניינת לקבל אותו בחזרה, ווסט הגיב בנחרצות כי הוא אינו מעוניין למסור לה אותו והוסיף: "היא באה אליי ואומרת לי ׳האם לאשתך יש חופש בחירה?'".
על רקע שאלתו של השוטר האם לשניים קיימת היכרות מוקדמת, ווסט עקץ את כתבת הרכילות ואמר: "כן, איך את מכירה אותי? אני לא מכיר אותך! מה השם של האישה הזאת?".
כתבת TMZ ציינה מצידה כי זהו תפקידה אך ווסט, המשיך לתקוף אותה ושאל:  "לא, את לא סתם כתבת. מה השם שלך? אני אשלם לך כפול ממה שהם משלמים לך״. לבסוף, הכתבת זוהתה כי שמה הוא מלאני ולאחר שזו קיבלה את מכשיר הטלפון שלי מווסט, יצאה בפנים מחויכות ומסופקות מהעימות החריג עם הראפר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לעזאזל הוא חובש על הראש?
    מיכל 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניה לא משתגע כאן, הוא צודק לגמרי שלא כמו במקרים אחרים.
    סגור