ויראלי

בריטני ספירס מאיימת על TMZ? "תתעסקו איתי, נראה אתכם"

אחרי ש-TMZ שידרו ספיישל מיוחד על הגירושים של בריטני ספירס, הכוכבת מעלה פוסטים חדשים ומבהירה שלא כדאי להתעסק איתה. לצד זאת היא רומזת שהשמועות על אלימות בזוגיות עם הפרוד הן שקר
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
הפעילות של בריטני ספירס באינסטגרם מעולם לא הייתה פורה יותר. כבר כשנתיים שאנו רגילים לראות לא מעט פוסטים מעט מוזרים ומתמיהים בחשבון של הזמרת, וכעת על רקע הפרידה והגירושים מהבעל סאם אסגארי - התוכן רק הולך ומתרבה.
לצד זאת, נדמה כי חייה הפרטיים של ספירס מרתקים מאוד את הציבור האמריקני ולכן עלה ספיישל מיוחד על מצבה בימים אלו. בספיישל התראיין מייסד TMZ וטען כי הזוגיות בין אסגארי וספירס הייתה אלימה בזמן האחרון, ואפילו הגיעה למצב שבו ספירס הייתה זקוקה לתפרים בראשה.
ספירס לא נוהגת לשמור על שתיקתה במקרים שמופצות עליה שמועות שונות ומשונות, ובפוסט חדש באינסטגרם היא כתבה: "לפני שהיו סרטים דוקומנטריים של TMZ, לא היה מקובל שהתקשורת תעשה תוכניות על אנשים כדי להפיץ שקרים וכדי להרוס מוניטין... בתקופה שלהוליווד היו ערכים וכבוד". אם כן, לא ברור אם ספירס מכחישה את זה שנאמר בשידור, אך אין ספק כי היא לא מרוצה.
כמה פוסטים לפני כן היא פרסמה תמונה ישנה וצירפה את הכיתוב: "תתעסקו אותי, נראה אתכם", אם כי לא ברור אם האיום מכוון רק ל-TMZ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה