תרבות ופנאי

מכה נוספת לבריטני ספירס: המחזמר משיריה יורד מהבמה

ההצגה, שנפתחה ביוני, תעלה למופע אחרון בתחילת החודש הבא. לצד זאת מכריזים בהפקת המחזמר על הצעדים הבאים שצפויים 
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
המחזמר "Once Upon a One More Time" בהשראת אגדות שמלווה על ידי הדיסקוגרפיה של בריטני ספירס, יורד מהבמה בברודווי, כך לפי דיווחי חוץ.
ההצגה, שנפתחה ביוני, תציג את ההופעה האחרונה שלה בתיאטרון המרקיז ב-3 בספטמבר. עד שתתסגור אתת הסיבוב, "פעם אחת עוד פעם" תציג 123 הצגות.
כוריאוגרפי ההיפ-הופ קיונה ומארי מדריד ביימו את "Once Upon a One More Time", פנטזיה המהפכת את התסריט על דמויות אגדה קלאסיות בעזרת עשרות שירים של ספירס. הסיפור מתרחש כאשר סינדרלה, שלגיה ובת הים הקטנה מגלה את המניפסט של בטי פרידן "המיסטיקה הנשית" מעוררת התעוררות פמיניסטית ומעוררת בהן השראה לבחון מחדש את הרעיון של אושר ועושר.
"לא יכולנו להיות גאים יותר בהופעה המשמחת והמרגשת היפה הזו - שהיא לא רק מכתב אהבה לאומנות האייקונית של בריטני ולהתפרצות הייחודית, אלא גם תצוגה מבריקה של הכישרון הבלתי מוגבל של צוות השחקנים והצוות היצירתי שלנו", אמר המפיקים ג'יימס ל. הולנדר והאנטר ארנולד בהצהרה. "אנחנו רוצים להביע את תודתנו הלבבית לצוות החלומות הזה של משתפי פעולה, מבצעים, מעצבים, צוות, צוות ומשקיעים שממשיכים לחלוק את התשוקה והשמחה שלנו לפרויקט הזה. התוכניות מתגבשות לחיים העתידיים של התוכנית ברחבי העולם, אנו נרגשים לחלוק חדשות נוספות בקרוב!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה