ויראלי

בריטני ספירס תסכים לשלם? הסכום שהאקס יקבל בגירושים

לאחר שנודע כי בריטני ספירס מתגרשת, שוב, עולות שמועות והערכות על הסכומים שהגרוש לעתיד יקבל במעמד הגירושים. מנגד, אסגרי מפרסם התייחסות רשמית לפרידה: "שיט קורה"
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
השבוע נודע כי לאחר שנה של נישואים בריטני ספירס והבעל סם אסגרי נפרדו ופניהם לגירושים. אסגרי בחר לא למשוך יותר מדי את הזמן וכבר הגיש את הבקשה הרשמית דרך עורכי דינו. כעת ישנן שמועות רבות על הסכומים שבהם לכאורה יזכה בעקבות הפרידה.
השמועות בנושא משתנות מערוץ תקשורת אחד לאחר. עורכי דינו של הגרוש המיתולוגי של הזמרת, קווין פדרליין, טענו כי אם אסגרי יתבע את בריטני בעבור כספים גבוהים יותר ממה שהובטחו לו, ייתכן שהיא תוכל לשלם את המזונות לפדרליין עבור הטיפול בילדיהם המשותפים.
ב-US Weekly טוענים כי אסגרי חתם לפני הנישואים על הסכם ממון שלא מתיר לו גישה לכספים שהזמרת הרוויחה לפני שעמדו מתחת לחופה, וכי הוא יקבל מיליון דולר על כל שנתיים של נישואים. משמע, בהתאם לפרק הזמן שהיחסים ביניהם נמשכו הוא עתיד לקבל רק כ-580 אלף דולר.
כמו כן, במגזין מדווחים שאסגרי ממש לא הולך להסתפק בזה ואכן ינסה לקבל יותר. הדבר מתבסס על בקשת הגירושים שנחשפה ופירטה הרבה יותר מהטענה הקלאסית לחילוקי דעות בין הצדדים. בטופס צוינו גם ענייני בגידה, העלמת מס ועוד. לצד זאת, לא ידוע כיצד הסכם הממון התייחס לנכסים שבריטני הוסיפה לעצמה במהלך הנישואים הקצרים של השניים וכיצד הם יתחלקו - אם בכלל.
נזכיר כי השמועות מדברות על כך שבין השניים התפתחה זוגיות אלימה, בעיקר מצידה של הזמרת, ואסגרי אף תועד בתמונות פפראצי עם סימן כחול על עינו. לצד זאת פורסמו ידיעות על כך שאסגרי תפס את בריטני בוגדת עם איש תחזוקה שעבד בבית שלהם. 
בעת זו נדמה שאסגרי מכחיש את השמועות. הבוקר הוא פרסם תגובה רשמית לגירושים ובה כתב: "אחרי שש שנים של אהבה ונאמנות אחד לשנייה, אשתי ואני החלטנו לסיים המסע שלנו ביחד... אני מאחל לה את הטוב ביותר. שיט קורה. לבקש פרטיות זה מגוחך אז אני פשוט אבקש מכולם, כולל המדיה, להיות אדיבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה