תרבות ופנאי

כוכבת בוורלי הילס במשבר: מדוע נאלצה לעבור להתגורר בקראוון?

השחקנית טורי ספלינג מתמודדת עם משבר גירושים מבעלה זה 17 שנים, יחד עם חמשת ילדיה ובעקבות בעיי עובש חמורה בביתם נודדת עם ילדיה בקראוון
מערכת ice | 
קאסט הסדרה בברלי הילס 20910
השחקנית וכוכבת "בוורלי הילס" טורי ספלינג נצפתה בסוף השבוע שעבר מתגוררת מחוץ לקרוואן בחניון במחוז ונטורה, קליפורניה, יחד עם חמשת ילדיה לאחר הפרידה מבעלה דין מקדרמוט. האחרון, בן 56, הודיע ​​ביוני כי הוא מתכנן להתגרש מאשתו לאחר 17 שנות נישואים.
מעריצים זיהו את כוכבת "בוורלי הילס, 90210", יחד עם ילדיה - ליאם, 16, סטלה, 15, האטי, 11, פין, 10 ובו, 6 - יושבים במעגל של כיסאות מדשאה בזמן שהם צופים בשקיעה, לפי תמונות שהגיעו לידי הניו יורק הפוסט, לצד ציוד מחנאות, כולל צידנית, כיריים, שולחן מתקפל.
מדובר במעבר מפתיע לבני המשפחה ששוהים במוטל של 100 דולר ללילה - ניגוד די מוחלט לאחוזה המפוארת בה ספלינג, בת 50, גדלה באדיבות אביה, איל הטלוויזיה. אהרון ספלינג, מהתהילה של "90210", "צ'רלי מלאכים", "סירת אהבה" ו"שושלת".
לאחר שספלינג צולמה מתגורר בקמפינג ביום רביעי, מקור שיתף את הניו יורק פוסט בכך שספלינג "נאבקת מבחינה כספית". "מצב העובש בביתה אמיתי, אבל היה לה קשה למצוא מקום לינה כעת כי מצבה הכלכלי לא נהדר", אמר מקורב ל"בידור הלילה".
אלילת הנוער לשעבר - שכרגע רוכלת את "קולקציית BFF", ליין של מוצרי עיצוב לבית עם שותפתה לשעבר ג'ני גארת', 51, ברשת הקניות QVC TV - על פי הדיווחים חטפה את חברי הפפראצי כשנשאלה מדוע היא וילדיה התארחו במוטל המעורער לכאורה.
מאוחר יותר באותו שבוע, ספלינג פרסמה חילופי טקסטים מהמתווך שלה שלכאורה "לעג" למשבר הדיור שלה. "והאדם הזה הוא אבא! אני מניח שאני מחזיק יותר מדי תקווה שאנשים יובילו בטוב לב", כתב ספלינג בסיפור האינסטגרם שמראה את הטקסטים.
ספלינג טענה שכל ילדיה מתאוששים כרגע מהרעלת עובש, ו"אנחנו צריכים בית" לפני שהוסיפה, "וככה אתה מתייחס לאנשים? לועג למצבם?"
וינסון, ששוחח עם פייג' סיקס, טען ש"התחזות לסלבריטאים היא מטורפת בהוליווד" ושיש לו אחריות לאמת את זהותה.
"שלחתי לגברת ספלינג את הטקסט הבא לאחר שהופצצה בהודעות וולגריות מהעוקבים שלה", גילה וינסון. "אני מצטער על ההודעה. גדלתי על ידי אם חד הורית ומבינה את האתגרים שאתה מתמודד איתם. כשלא התקשרת אליי חשבתי שמזייפים אותי על ידי מישהו שהעמיד פני אתה'".
כרגע לא ברור מתי כוכבת "טרופ בוורלי הילס" תוכל לחזור לביתה מאז שחשפה במאי כי בעיית העובש בביתה הייתה "הרמה הבאה" וכי היא "הורגה אותנו לאט במשך 3 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה