ויראלי

בריטני ספירס מאבדת את זה בריקוד נועז על עמוד

יומיים אחרי שדווח כי התאחדה עם ילדיה, בריטני ממשיכה לגרום להם מבוכה. הפעם היא חושפת את עצמה על עמוד בהתלהבות: "הפעם הראשונה שלי עליו!"
מערכת ice | 
בריטני ספירס רוקדת (צילום מתוך האינסטגרם)
כשנראה כבר שזה לא יכול להיות גרוע יותר, כוכבת הפופ בריטני ספירס ממשיכה לעורר סערה. הפעם, היא עלתה על ביקיני מנומר וכפפות תואמות, ועלתה לריקוד על עמוד ורוד.
הזמרת של סוף שנות ה-90, כיום בת 41, פרסמה בסרטון אינסטגרם את הריקוד בהתלהבות: "קיבלתי את העמוד הזה לפני יומיים ואתמול בלילה הייתה הפעם הראשונה שלי עליו!"
 
סרטון הריקוד הזה מגיע יומיים לאחר הדיווח של אתר הרכילות פייג' סיקס כי ספירס התאחדה לאחרונה עם שני בניה, שון פרסטון וג'יידן, שלכאורה היו נבוכים מהפוסטים החושפניים שלה ברשתות החברתיות בעבר.
עורך הדין של בעלה לשעבר קווין פדרליין, מארק וינסנט קפלן, אמר שהמתבגרים היו בקשר עם אמם "כנראה לפני שבועיים". עם זאת, הוא לא יודע אם הם היו איתה בקשר מאז שפרסטון, 17, וג'יידן, 16, עברו להוואי עם אביהם בתחילת החודש.

פדרליין, 45, ומשפחתו עברו למדינת אלוהה לאחר שאשתו, ויקטוריה פרינס, קיבלה שם עבודה. עוד באוגוסט 2022, פדרליין אמר לדיילי מייל שפרסטון וג'יידן לא השתתפו בחתונה של אמם עם סם אסגרי בגלל מבוכה מתוכן האינסטגרם שהיא מעלה.
"הבנים החליטו שהם לא רואים אותה עכשיו", אמר אז בעלה לשעבר של ספירס, בעל המשמורת העיקרית. "עברו כמה חודשים מאז שראו אותה. הם קיבלו את ההחלטה לא ללכת לחתונה שלה".
למרות שלא ברור בדיוק מתי ספירס וילדיה התאחדו מחדש בעקבות הקרע שדווח עליו, הזמרת שלחה לכאורה הודעה לבניה באמצעות המדיה החברתית ביוני. היא פרסמה תמונה מפעם של הבכור פרסטון באינסטגרם עם הכיתוב "האהבה הראשונה שלי!!", וגם פרסמה מחווה דומה לג'יידן באותו שבוע, עם תמונה שלו כילד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה