ויראלי

בריטני ספירס חושפת את הטיפולים שעברה: "מתי זה כבר יעלם?"

בריטני ספירס חושפת ברשת שעברה לא מעט טיפולי בוטוקס בפניה בשנים האחרונות, אך שכל אלו אכזבו אותה ללא הרף. כעת היא משתמשת בטיפול חדשני וחושפת שהפנים שלה היו לא מאוזנות
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
בריטני ספירס לא מפסיקה להדהים את עוקביה ברשתות החברתיות, אך הפעם הפוסט החדש שלה נראה יותר במקום מקודמיו. אתמול הכוכבת העלתה סרטון שבו היא מדברת על טיפולי הבוטוקס שעשתה בעשור האחרון, כשעל מצחה מדבקת סיליקון בלתי מוסברת. בפוסט ארוך שצורף לסרטון היא מסבירה שכעת היא מנסה טיפול חלופי לזריקות המקובלות.
לדבריה של הזמרת כל טיפול בוטוקס שהיא עשתה ב-10 עד 15 שנה האחרונות היה לא טוב, ושאפילו לא יכלה לצאת מהבית שבועות בגלל גבות לא מאוזנות ועוד: "עין אחת הייתה שחורה-כחולה ויותר גבוהה מהשנייה. בכיתי ושאלתי מתי זה כבר יעלם?". לכך הרופאה שלה השיבה שרק כשבועיים, אך בפועל היא סבלה הרבה יותר זמן, בעוד שאחות של חברתה של הזמרת, ששמה לא צוין, לא הפסיקה לצחוק עליה.
 

עוד היא הוסיפה כי נראתה" כאילו הרביצו לי", וכי למרות זאת הרופאה אמרה שזה תקין לחלוטין. כעת היא מעידה שהיא משתמשת ברטיות סיליקון של חברת ביוטי בשם SiO. מבדיקה באתר החברה עולה כי מדובר ברטיות שמחזירות לחות לעור המקומט על הפנים ובכך לכאורה מונעות התפתחות של קמטים עתידיים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה