ויראלי

קניה ווסט בסערה נוספת: פרסם תמונות עירום של אשתו והותקף ברחוב

הראפר האמריקאי פשוט מסרב לרדת מהכותרות ונקלע לסערה נוספת, כאשר הוא ואשתו החדשה הותקפו על ידי אדם שקילל אותם והתקרב אליהם בצרחות והאשמות. מה קורה לקניה ווסט?
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)
קניה ווסט, אחת הדמויות הידועות לשמצה בתקופה האחרונה, שוב מייצר סערות חדשות אך הפעם, למרבה ההפתעה, נראה כי זו לא אשמתו. ווסט נקלע לוויכוח בזמן שהלך לרכבו עם אשתו, עם דר רחוב שהיה בסביבה וכשהוא ראה את ווסט, שעט לעבר רכבו בצרחות ואף נראה כי הוא יורק עליו.
לאחר שבתקופה האחרונה עלה לכותרות בהקשר של המלחמה בישראל עם פרסומים אנטישמים ותומכי נאציזם, התנצלות בת 40 דקות כלפי ישראל שאותה מחק מהרשת, ופרסום מספר תמונות של אשתו אשר לא מותירות הרבה מקום לדמיון, אשר עוררו סערה ענקית ברשת עם תהיות רבות של גולשים שוב לגבי מצבו של האיש.
רבים תוהים לגבי מצב בריאות הנפש של הראפר, ובצדק. האיש מסרב לרדת מהכותרות, כאשר בראיונות שהוא מקיים ובשירים שהוא מוציא הוא מרבה לפרסם מסרים אנטישמיים רוויים שנאה ואת חיבתו לנאציזם הוא אינו דואג להסתיר.
 
גם כאשר הוא אינו פועל לייצר אותן, נראה שהסערות נדבקות לאיש המפוקפק. כזכור, אשתו לשעבר של ווסט, כוכבת העל קים קרדשיאן, רמזה בעבר לכך שמצבו הבריאותי ונפשו אינם במצב טוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה