תרבות ופנאי

הלם?: הראפר האמריקאי קניה ווסט וביאנקה סנסורי בהפסקה מהזוגיות

 לאחר שרבים הבחינו בקשר הרעיל של קניה ווסט ואשתו הטרייה ביאנקה סנסורי, הראפר האמריקאי ואשתו נמצאים בהפסקה ממערכת היחסים שלהם במשך חודש שלם. מה עשו חבריה של סנסורי בכדי לחלץ אותה מהקשר הבעייתי? 

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
רבות דובר על הזמר והראפר האמריקאי קניה ווסט ועל יחסו המזלזל והמחפיץ כלפי אשתו הטרייה ביאנקה סנסורי. לאחר שדווח כי חברים רבים של סנסורי מנסים לשכנע אותה לצאת ממערכת היחסים הרעילה עם הראפר האמריקאי, האתר האמריקאי 'דה סאן', מדווח על הפסקה במערכת היחסים של שני בני הזוג וכי למעלה מחודש הם מנהלים את חייהם בנפרד.
כידוע, הזמר והראפר האמריקני ידוע ביחסו המזלזל והמחפיץ כלפי בנות הזוג שלו. גורמים מעבר לים מדווחים על הפסקת הקשר בין שני בני הזוג לאחר שרבים מחבריה הביעו את דאגתם על מצבה הנפשי של סנסורי. בעקבות הקשר הרעיל ו"השתלטני" שהיה בין סנסורי לווסט, חבריה של ביאנקה בחרו לערוך עבורה התערבות ולחלץ אותה מזרועות ווסט.
חבריה חשפו את דאגתם על ביאנקה סנסורי לאתר "דה סאן": "כולנו ממש מודאגים. זה לא מי שהיא. אין לה אף אחד כרגע בחיים חוץ מקניה. המצב מאוד מפחיד". מלבד דאגת חבריה, גם משפחתה של סנסורי לא מתלהבת מהקשר שלה עם קניה ווסט ומקורביה חשפו בפני אתר "דה סאן" כי "משפחתה של ביאנקה מעולם לא הייתה מעריצה של קניה. הקשר שלהם גבה ממנה מחיר - וזה ברור שכולם מעדיפים שהיא לא תחזור אליו".
כזכור, רק בינואר האחרון נישאו ביאנקה סנסורי וקניה ווסט בטקס נישואים סודי כחודש וחצי אחרי הגירושים עם כוכבת הריאליטי והדוגמנית קים קרדישיאן. פער הגילאים בין סנסורי לווסט גדול, כאשר ביאנקה בת  28 ואילו קניה בן 46. הודעת הנישואים המפתיעה הגיעה גם לגרושה הטרייה של ווסט, קים קרדשיאן, שבחרה להעביר את דעתה באינסטגרם וכתבה: "אני בתקופה השקטה שלי, אין לי הרבה להגיד. תזכרו שזאב גר בעור של כבש ואנשים שירצו לראות אותך מנצח, יעזרו לך לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה