ויראלי

קניה ווסט נחשף: התחתן בסתר עם בת זוגו החדשה?

קניה ווסט נצפה לאחרונה מבלה במסעדה עם בחורה אלמונית, וכעת נחשף כי מדובר במעצבת ואדריכלית בשם ביאנקה סנסורי, כאשר השניים מיסדו את הקשר לפני כמה ימים בטקס פרטי הנועד לחגוג את אהבתם
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
קניה ווסט, שעורר בחודשים האחרונים סערות גזעניות רבות, התרחק מעט מאור הזרקורים בשבועות האחרונים אחרי שעורר את זעמו של כמעט כל העולם. אך בימים האחרונים, ווסט חזר ובגדול לכותרות, כשהוא נצפה מבלה עם אישה אלמונית.
הבוקר (שישי) על פי מספר דיווחים בארצות הברית נודע כי השניים לא רק מבלים יחדיו אלא נישאו בסתר. על פי פרסום ב-TMZ, ווסט והאישה המסתורית, מעצבת ואדריכלית בשם ביאנקה סנסורי, מיסדו את הקשר לפני כמה ימים בטקס פרטי הנועד לחגוג את אהבתם. על פי הדיווחים, השניים טרם הגישו תעודת נישואים רשמית על מנת להפוך את זה לחוקי אך בכל זאת ווסט העניק לסנסורי טבעת והוא פונה אליה כאשתו.
כזכור, בחודש שעבר ווסט הוציא שיר חדש תחת השם CENSORI OVERLOAD כמחווה לבת זוגו החדשה. אחת השורות בשיר היא "התנ"ך אמר, אני לא יכול לקיים עוד סקס עד הנישואים" - ופתאום הכל מתחבר. מוקדם יותר השבוע נצפו הנשואים הטריים כשהם מבלים זמן איכות במסעדה בלוס אנג'לס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה