משפט

קניה ווסט נעדר? תביעת מיליונים חדשה נגדו תצטרך לחכות

על פי דיווחים חדשים, הראפר האנטישמי פשוט נעלם מן העולם, וזאת לאחר שמנהל עסקי לשעבר לא הצליח למצוא אותו כדי לתבוע אותו ב-4.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
אם שמתם לב בשבועיים האחרונים הראפר קניה ווסט נעלם מעט - אתם לא היחידים. המנהל העסקי שלו לשעבר, תומאס סנט ג'ון, מחפש את הזמר על מנת שיוכל להגיש לו מסמכים משפטיים רשמיים שכוללים תביעה נגדו בסך 4.5 מיליון דולר. למרות המאמצים, סנט ג'ון מדווח שווסט פשוט נעלם.
בעת זו כל מה שיש בידי התקשורת הן כמובן שמועות רבות על מיקומו האפשרי של ווסט אך בפועל סנט ג'ון ניסה למצוא אותו במספר בתים בבעלותו ואף ניסה לפנות לחברה המשפטית שהוא העסיק. לאחר שהתברר שאין לחברה כל קשר עם ווסט, לא ידוע יותר כיצד ניתן למצוא את האנטישמי הידוע לשמצה. בהתאם לכך סנט ג'ון הגיש בקשת הארכה לתביעה עד מרץ 2023.
על פי ההערכות, סנט ג'ון ינסה לתבוע את ווסט על הלנת שכר לאחר שפיטר אותו ולא עמד בהתחייבות מולו. על פי סנט ג'ון ווסט צרח עליו: "תקופת ה-18 חודשים הייתה בול**ט ואתה משוגע אם חשבת שאני אצמד לזה". 
הבעיות של ווסט לא מסתכמות כמובן רק בתביעה המשפטית הזו. בצל הדברים האנטישמיים שהפיץ ברשתות ובתקשורת מעמדו בתור מיליארד צנח וכעת שוויו רק 400 מיליון דולר, ביחס לשני מיליארד דולר הקודמים. הדברים הכי קשים שאמר כה פורסמו החודש לאחר שטען שהוא מחבב את היטלר ורעיונותיו
לאחרונה גרושתו, קים קרדשיאן, דיברה לראשונה על ההורות המשותפת עמו וחשפה שהיא מסתירה מילדיה את הדברים שאביהם אומר במדיה על מנת להגן עליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה