ויראלי

סת' רוגן נגד קים קרדשיאן: "אין לך משהו יותר טוב לעשות"

סת' רוגן עלה לבמת טקס הפרסים לכבוד נשות תעשיית הבידור האמריקאית ובחר את הרגע הזה על מנת לעקוץ את קים קרדשיאן על היעדרותה מהאירוע החשוב
מערכת ice | 
סת' רוגן, קים קרדשיאן (צילום ויקיפדיה/ Collision Conf, אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
השחקן והקומיקאי היהודי סת' רוגן ניצל את הבמה שלשום באירוע מיוחד של ההוליווד ריפורטר לכבוד נשים בעולם הבידור על מנת לרדת על אישה אחת שבחרה להיעדר וזאת כמובן קים קרדשיאן. תפקידו של רוגן היה להציג את פרס "שרי לנסינג למנהיגות" לשחקנית שרליז ת'רון אבל לא לפני שעקץ את קים.
בתכנית המקורית של האירוע קרדשיאן עתידה הייתה להגיש פרס גם היא אך ביטלה את הגעתה. לכך רוגן אמר: "אנחנו הולכים לדבר על זה שקים קרדשיאן הבריזה? אני אומר כך... אני ראיתי כל פרק של סדרת הריאליטי שלה ואני יודע שהיא לא עושה משהו יותר טוב מזה. ראיתי 100 אלף שעות שלה. היא בחיים לא עשתה משוה יותר חשוב מזה. זה היה אמור להיות השיא של האירוע".
העקיצה הזו לא הספיקה לרוגן והוא המשיך: "מה היא עושה? אני לא יודע אבל בכנות... היא כנראה מתמודדת עם הרבה כרגע" וזאת כנראה ביחס לקשיים שהגרוש הטרי קניה ווסט מערים עליה.
גורם מקורב לקים מסר שהיעדרותה נבעה מכך שנמסר לצוות שלה תאריך לא נכון של האירוע ולכן כשהתבררה הטעות כבר היה מאוחר מדיי על מנת לשנות את שאר לו"ז העבודה שלה ולכך הוסף שהיא לא נוטה לבטל. 
האירוע החגיגי ציין את רשימת 100 הנשים המצליחות בתעשיית הבידור של מגזין. השנה נכללו בו שונדה ריימז, טיילור סוויפט, סלינה גומז, ויולה דייוויס, קייט בלנשט, ג'ניפר אניסטון, אנג'לה באסט ורבות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה