תקשורת ומדיה

קים קרדשיאן לא נשארת חייבת: זה מה שהיה לה להגיד על האקסים

האקסים של קים קרדשיאן לא מפסיקים לעורר עבורה בעיות אבל היא ממש לא נשארת שקטה ומגיבה בדרכה שלה - אלו הרמזים הסודיים שהיא משאירה ברחבי הרשת
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
אף שקים קרדשיאן עצמה חווה לכאורה תקופה ממש לא רעה בחייה, עם שני עסקים מצליחים וסדרת ריאליטי פופולרית, נדמה שדווקא האקסים הם אלו שגורמים לבעיות סביבה. לאור ההאשמות מצד הגרוש קניה ווסט על בגידה ובת הזוג החדשה של האקס הטרי פיט דייווידסון, קים עושה לייקים לכמה פוסטים מסקרנים ביותר.
בסוף השבוע קרדשיאן עשתה לייק לפוסט שבו צוטט: "הבן אדם הנכון יוכיח לך שלא באמת ביקשת הרבה" וזאת כנראה בתור תגובה או עקיצה על כך שקניה האשים אותה זמן קצר לפני כן בבגידה עם שחקן ה-NBA כריס פול. מקורבים לקים מיהרו להגיב ואמרו כי מדובר בשקרים, שמטרתם להסיט את תשומת הלב לכיוונה של קים לאחר רצף האמירות הקשות שלו. 
קרדשיאן התייחסה לכאורה גם לאקס הטרי דייווידסון עם לייק לפוסט אחר, שציטט את ספרו של רובין שארמה: "אם אתה מסכן הכול לשם האהבה וזה לא מסתדר, אין כאן כישלון היות וכל סיפורי האהבה הם סיפורי גבורה ושום אהבה אינה בזבוז". העוקבים של מייסדת סקימס מאמינים שציטוט זה בא בצל התמונות של האקס עם בת הזוג החדשה אמילי ראטאקאוסקי, שהיא עצמה לאחרונה יצאה עם בראד פיט.
לצד הלייקים הללו קים גם פרסמה פוסט שבו נכתב: "הבחירה שלך באשר לבן זוג היא המקור העיקרי להצלחה (או הכישלון) שלך, לאושר (או הסבל) שלך ולרוגע (או הדאגה) שלך". אך כאמור אף אחד מהאקסים הללו לא מקנה לקרדשיאן שום רוגע בתקופה האחרונה ועל פי מקורביה כל מה שהיא רוצה זה שיעזבו אותה בשקט ויאפשרו לה לגדל את ארבעת ילדיה בשלווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה