שיווק ופרסום

קים קרדישאן תוקפת: "בוחנת מחדש את מערכת היחסים שלי"

קים קרדשיאן תוקפת את בית האופנה בלנסיאגה עימם יש לה שיתוף פעולה צמוד, בעקבות פרסומת פרובוקטיבית נגד ילדים שהמותג פרסם
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
לקים קרדישאן יש מה לומר בנוגע לשיתוף הפעולה שלה עם בנלסיאגה והאם היא מתכוונת להמשיך לעבוד איתם. בפוסט שקים פרסמה היא כתבה: "באשר לעתיד שלי עם בלנסיאגה, אני כרגע בוחנת מחדש את מערכת היחסים שלי עם המותג, מבססת אותה על הנכונות שלהם לקבל אחריות על משהו שמעולם לא היה צריך לקרות מלכתחילה - והפעולות שאני מצפה לראות אותם נוקטים כדי להגן על ילדים".
קודם כן קרדישאן כתבה "הייתי שקטה בימים האחרונים, לא בגלל שלא הייתי בהלם וזעם מהקמפיינים האחרונים של בלנסיאגה, אלא בגלל שרציתי הזדמנות לדבר עם הצוות שלהם כדי להבין בעצמי איך זה יכול לקרות".
היא מוסיפה, "כאם לארבעה ילדים, הזדעזעתי מהתמונות המטרידות. יש להתייחס לביטחונם של ילדים בהערכה גבוהה ביותר ולכל ניסיון לנרמל התעללות בילדים מכל סוג שהוא לא צריך להיות מקום בחברה שלנו – נקודה".
קרדשיאן התייחסה לפרסום של בית האופנה "בלנסיאגה" לכבוד החגים, כזה שהתמקד באקססוריז ופריטים לבית הנרכשים בתור מתנות. אלא שהקמפיין שתחילה נראה כתמים, מהר מאוד עורר סערה גדולה ברשת.
בתמונות הקמפיין מוצגות ילדות אשר מחבקות תיקים של המותג, שהם מעין דובונים, אבל לא כאלו שבד"כ תראו ילדים מחבקים בצורה זו או אחרת, אלא מדובר בדובונים שלגופם מוצמדים כל מיני אביזרים מעולמות הסאדו-מאזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה