מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן שומר על מעמדו, מה קרה לאיתי לוי?

אייל גולן מככב במקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ברדיו. על פי הנתונים, גולן הושמע 557 פעמים במהלך השבוע האחרון. אושר כהן קטף את המקום השני והמכובד עם 448 השמעות. מה קרה לאיתי לוי?  

מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יחצ, shutterstock)
שבוע חדש התחיל ועימו מתפרסמים נתוני דירוג תחנות הרדיו של ice. במקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ברדיו, מככב שוב  אייל גולן עם 557 השמעות במהלך השבוע האחרון. במקום השני, ניצב אושר כהן אשר הושמע במהלך השבוע האחרון 448 פעמים. אחריו, מופיעה שרית חדד עם 430 השמעות במהלך השבוע האחרון. 

במקום הרביעי, מככב פאר טסי עם 395 השמעות במהלך השבוע האחרון ואיתי לוי ניצב במקום החמישי עם 364 השמעות. שירם המשותף של רותם כהן ובן צור העונה לשם "לא לבד" זכה להצלחה אדירה במהלך השבוע האחרון. על פי הנתונים, השיר הושמע 144 פעמים במהלך השבוע האחרון. 
במקום השני, מככב השיר "ילדים של אלוהים" של קרולינה עם 120 השמעות במהלך השבוע האחרון. נועה קירל ואושר כהן קוטפים את המקום השלישי בזכות הלהיט המשותף העונה לשם "אין אותי". על פי הנתונים, השיר זכה ל-116 השמעות במהלך השבוע האחרון בתחנות הרדיו השונות. 
במקום הרביעי, השיר "לפעמים" של קובי אפללו וסאבו, מתוך הסרט "מזל חתולה" של צמד הבמאים חנן סביון וגיא עמיר, גרף את המקום הרביעי בקטגוריית השירים הישראליים המושמעים ברדיו.
על פי הנתונים, השיר "לפעמים" של קובי אפללו וסאבו זכה ל-116 השמעות במהלך השבוע האחרון. אחריו, מככב שוב הזמר אושר כהן, אך הפעם בשל הלהיט המשותף שלו עם ליאור נרקיס העונה לשם "בחורה טובה". שירם המשותף של נרקיס וכהן זכה ל-112 השמעות במהלך השבוע האחרון. 
במקום ראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ברדיו, מככבת להקת "קולדפליי" עם 116 השמעות במהלך השבוע האחרון. במקום השני, ניצבת להקת הביטלס אשר זכתה ל-103 השמעות במהלך השבוע האחרון.

את המקום השלישי קוטפת הזמרת המצליחה ביונסה עם 76 השמעות במהלך השבוע האחרון. אחריה, ניצב דיוויד גטה, די ג'יי ומפיק מוזיקלי, אשר זכה ל-76 השמעות במהלך השבוע האחרון. במקום החמישי, מככב הזמר הבריטי סטינג עם 74 השמעות במהלך השבוע האחרון. 
השלישי, ניצבת להקת קולדפליי עם השיר feelslikeimfallinginlove אשר הושמע 28 פעמים במהלך השבוע האחרון. במקום הרביעי, מככב הזמר האירי הוזייר, עם השיר Too Sweet שהושמע 27 פעמים במהלך השבוע האחרון. אחריו, ניצב הראפר אמינם עם השיר Houdini  עם 25 השמעות במהלך השבוע האחרון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פעם נותנים במה לבועל הקטינות?? (ל"ת)
    אתר מפוקפק 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור