מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ממשיך לכבוש את הפסגה - מה קרה לקולדפליי?

"ילדים של אלוהים" הוא השיר הנשמע ביותר עם 177 השמעות. הלהיט מתוך הסרט הישראלי "מזל חתולה" זוכה גם הוא להצלחה. האם סברינה קרפנטר תצליח לשמור על המקום הראשון בטבלאות? כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יחצ, shutterstock)
דירוג ההשמעות השבועיות ברדיו כאן. אייל גולן שומר על מקומו בפסגה בתור האומן הישראלי המושמע ביותר ברדיו בארץ, עם 523 השמעות בסך הכל. פאר טסי מגיע למקום השני בטבלה עם 407 השמעות ברדיו בסך הכל במהלך השבוע החולף. שרית חדד נמצאת כמעט בתיקו עם טסי עם 404 השמעות. אחרי איתי לוי עם 399 ועדן בן זקן עם 395 השמעות. 
השיר שהושמע הכי הרבה פעמים בשבוע שעבר היה השיר "ילדים של אלוהים" של קרולינה, שהושמע 177 פעמים. השיר "לפעמים" מתוך הסרט "מזל חתולה" החדש של קובי אפללו וסאבו הושמע 163 פעמים. "הכל עליי", שהוביל את הטבלה לפני שבועיים, הגיע למקום השלישי בטבלה. אחרי נטע ברזילי השיר "מערב ראשון" של איתי לוי זכה ל-149 השמעות. "מגדלור", של נרקיס, זכה ל-105 השמעות לעומת 133 לפני שבועיים. 

בגזרה הבינלאומית קולדפליי מחליפה את סברינה קרפטנר במקום הראשון עם 146 האזנות. הביטלס עולים מהמקום השלישי לשני עם 112 השמעות. סברינה קרפטנר יורדת מהמקום הראשון ומגיעה רק לשלישי עם 109 השמעות ברדיו הישראלי בשבוע החולף. אלטון ג'ון הושמע 94 פעמים וביונסה 80. 
השיר המושמע ביותר בשבוע שעבר היה דווקא השיר של קרפנטר Espresso והשיר שלה Please Please Please הגיע למקום השני. לפני שבועיים Espresso הגיע למקום השני והשיר Please Please Please זכה במקום הראשון, אבל נראה שקרפנטר ממשיכה לככב ברדיו הישראלי. למקום הרביעי הגיע השיר של להקלת קולדפליי feelslikeimfallinginlove ולמקום החמישי הגיע הלהיט של הוזייר - Too Sweet. 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה