תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים נגד רדיו 103FM: "רואים בחומרה את ההתנהלות"

לגינויים נגד השעייתו של המגיש ינון מגל מתוכנית הרדיו שלו ב-103FM הצטרף ארגון העיתונאים שפרסם: "אנו מגנים התנהלות זו בתוקף וקוראים להנהלת 103fm להחזיר את ינון מגל לעבודה״
מערכת ice |  3
רדיו 103FM (צילום ויקיפדיה-יניב מורוזובסקי, shutterstock)
כפי שפורסם היום לראשונה ב-ice, העיתונאי ינון מגל הושעה הבוקר (ראשון) מתוכניתו ברדיו 103FM בעקבות, כביכול, לחצים של בנק לאומי. מגל קיבל הודעה כי לא שובץ בתוכנית שלו ושל בן כספית, וזאת על רקע התנהלותו בתקופה האחרונה בכלל, ובפרט סביב החרם על בנק לאומי אותו הוא מוביל, לאחר שזה האחרון לא מעלה את הקמפיין החדש שלו עם עומר אדם בערוץ 14.
השעיית מגל עוררה כצפוי סערה רבתי והערב, גם ארגון העיתונאים והעיתונאיות פרסם הצהרה והתייצב לצד המגיש: "אנו רואים בחומרה את השעייתו של איש 103 fm, ינון מגל, בעקבות לחצים, לכאורה, של מפרסמים", מסר הארגון. "אנו מגנים התנהלות זו בתוקף וקוראים להנהלת 103fm להחזיר את ינון מגל לעבודה״.
מי שעוד גינה את המהלך היה שר החינוך יואב קיש שצייץ ברשת X (לשעבר טוויטר). "ניסיון סתימת הפיות וההשעיה משידור של ינון מגל, רק בשל עמידתו כנגד חרם המפרסמים בערוץ 14 היא חרפה. הימים בהם סותמים את פיות לאנשי הימין נגמרו מזמן ואסור שיחזרו".
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף צייץ גם הוא: "תקשורת חופשית וחופש הביטוי הם מנשמת אפה של הדמוקרטיה. הניסיון של גופים רבי עוצמה, לסתום פיות של איש תקשורת בכיר שמייצג השקפה ותפיסת עולם של ציבור רחב במדינת ישראל, עלול להיות מדרון חלקלק".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    103fm
    אורחת 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסקתי להאזין לתחנה בושה,בושה,בושה!!!
    סגור
  • 2.
    מחקתי
    אבי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחקתי את 103 מהטלפון ביי
    סגור
  • 1.
    סוף סוף נאבקים על חופש הביטוי
    אנגליקה 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו
    סגור