ויראלי

ינון מגל הודח מ-103FM ובערוץ 14 זועמים: "לאומי פתח במלחמה"

לאחר שהמגיש הודח מהשידור בשל הדברים לכאורה על הבנק, "ההתערבות של בנק לאומי בזהות השדרים ברדיו 103 היא אירוע חריג ומסוכן", כתב ריקלין. גלעד צוויק הוסיף: "בנק לאומי פתח במלחמה לא מול ינון מגל - אלא מול חלק (נכבד?) מלקוחותיו, צופי ערוץ 14"
מערכת ice |  9
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
רגע אחרי שינון מגל הושעה היום (ראשון) מתוכניתו ברדיו 103FM בעקבות, כביכול, לחצים של בנק לאומי, מחול השדים ברשתות החברתיות החל ולא מעט אנשי תקשורת יצאו להגנתו של מגיש 'הפטריוטים' שהודח.
כאמור, מגל קיבל הודעה הבוקר כי לא שובץ בתוכנית שלו ושל בן כספית ברדיו (כאשר בימי ראשון מגיש מגל יחד עם ברק סרי), וזאת על רקע התנהלותו בתקופה האחרונה בכלל, ובפרט סביב החרם על בנק לאומי אותו הוא מוביל, לאחר שזה האחרון לא מעלה את הקמפיין החדש שלו עם עומר אדם בערוץ 14. שמעון ריקלין בחר לצאת להגנתו.
 
"ההתערבות של בנק לאומי בזהות השדרים ברדיו 103 היא אירוע חריג ומסוכן", כתב ריקלין. "האם בעקבות ההשעייה של ינון מגל מהרדיו איגוד העיתונאים יתערב? האם שוחרי הדמוקרטיה ישמיעו את קולם? האם חסידי המלחמה בניגוד עניינים ידברו? או שהתרגלנו שהבנקים שולטים פה בהכל כולל זהות המגישים ברדיו".
גלעד צוויק הוסיף: "בנק לאומי פתח במלחמה לא מול ינון מגל - אלא מול חלק (נכבד?) מלקוחותיו, צופי ערוץ 14. לאומי משתמש במגל כדי לשלוח מסר ללקוחותיו: תיתנו לנו את הכסף שלכם ואנחנו בתמורה נחרים אתכם - ואם תעזו למחות נסתום לכם את הפה ונפגע לכם בפרנסה. כל אחד (ואחת) מלקוחות לאומי מוזמנים להסיק מסקנותיהם.

כזכור, לאור חילוקי הדעות עם ההנהלה והמנכ"ל איתמר דרוקמן, לא שובץ היום ינון מגל לתוכנית ברדיו 103, ובמקומו שידר יחד עם ברק סרי - יהודה שלזינגר. מגל בתגובתו בביקורת חריפה נגדם: "ימי הפנקס האדום חלפו".
ברדיו 103 אומרים כי לא ניתנה הוראה מלמעלה להשעות את ינון מגל וכי בנק לאומי לא פנה על ינון מגל, ול-ice נודע כי בין המנכ"ל איתמר דרוקמן ובינו התגעלו חילוקים בתקופה האחרונה, וכי ההחלטה להשעותו מגיעה על רקע ההתנהלות ולא כהוראה של אלי עזור, בעלי 103, בעקבות לחץ של בנק לאומי.

ינון מגל מסר בתגובה: "בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה אז הוא טועה טעות גדולה. הימים האלה עברו חלפו. אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין עם עומר אדם, ב-15 מילון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה".
מבנק לאומי נמסר: "הבנק לא פנה לאיש ולא לחץ על איש בנושא". מרדיו 103 נמסר: "בנק לאומי לא פנה אלינו. אנו לא מתייחסים ליחסים שלנו עם השדרנים".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    סוף סוף
    בובי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין יותר ראוי להדחה מהמטרידן הקטן והשקרן ינון הבכיין תודה השם שעשית נס כזה לעמנו וסילקת את הכופר המטרידן מהמדיה הזו. עכשיו מחכים שיעיפו אותו מערוץ 14 ושהוא יעזוב את המדינה. קדימה
    סגור
  • 6.
    הטעויות של פרידמן
    צחי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנכ"ל של לאומי פרידמן עשה טעות קולוסאלית שגרמה לבנק נזק תדמיתי כמעט חסר תקנה שעלול בסופו של דבר לגרום לסיום הקריירה שלו אלא אם כן הוא יתעשת בהקדם. הדרת ערוץ 14 ומאות אלפי צופיו שמייצגים את הרוב הלאומי ימני במדינה מעיד על פרידמן שהוא לא למד כלום מהכישלון הטוטאלי של חברת שטראוס שניסתה להחרים את ערוץ 14 וניזוקה במיליונים ואגב כך הפכה כיום לאחד המפרסמים הגדולים בערוץ 14. המהלך הזה יתניע גל הולך וגובר של לקוחות שיעזבו את בנק לאומי מתוך מחאה על החרמתם ולא יעזרו כל הסברי ותרוצי הבנק שהוא מפרסם במדיות ימניות אחרות שכן כל המדיות האלה הינן מדיות קיקיוניות שלא מדגדגות ולא מאיימות על ההגמוניה של השמאל בתקשורת, הגמוניה שהערוץ הימני היחיד שמאיים עליה ובגדול זה ערוץ 14. ובכל זאת, נשאלת השאלה מדוע ינון מגל הכריז על החרם נגד בנק לאומי דווקא ולא נגד הבנקים האחרים שגם הם לא מפרסמים בערוץ 14? והתשובה לידיעת מר פרידמן היא שבנק לאומי הוא הסמן הימני, תרתי משמע, של כל הבנקים ואם הוא החליט להדיר את ערוץ 14 מהקמפיין הראוותני והיקר שלו אז מדוע שבנקים אחרים לא ילכו בעקבותיו כפי המשל "אם בארזים נפלה שלהבת מה יגיד
    סגור
  • הגיע הזמן
    בובי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הזמן לפתוח חשבונות בנק בבנק הלאומי וכמה שיותר אנשים חולי מין כמו ינון מגל שהטרידו עובדות מינית לא ראויים להיות בשום מדיה. וואלה העיפו, עכשיו 103 והבא הוא ערוץ 14 שיבין את עוצמת החלאתיות של ינון הבכיין
    סגור
  • 5.
    היתוש ינון מגל
    בנאוזיליו 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ינון מגל הוא כמו יתוש טרדן מזמזם מזמזם, לא אומר שום דבר חכם וחשוב, סתם מטרד זמזמני
    סגור
  • 4.
    בנק לאומי
    מיקו 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק לאומי וכל הבנקים הם עובדי השטן כמו כל בתי המשפט מחר אני מתנתק מהבנק החמאסניק הזה תומך חמאס
    סגור
  • 3.
    נו...אז הגיע הזמן להחרים את בנק לאומי...מאוד פשוט!!! (ל"ת)
    אילן 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אויויויייי
    בובי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אויויויייי
    סגור
  • 2.
    ינון
    צביקה 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ההזוי X ינון הלוואי שלא ניראה אותו תוך כדי ליקוק למר בטחון
    סגור
  • 1.
    עובדות? למה זה טוב?
    ריאלי 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ינון מגל מעולם לא נתן לעובדות לבלבל אותו.
    סגור