מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן שומר על מעמדו, מי עקפה את איתי לוי?

דירוג תחנות הרדיו של ice: למרות שהוא צונח בשאר הטבלאות, אייל גולן שומר על מעמדו היציב כאומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. לצד זאת "ילדים של אלוהים" של קרולינה עוקף את איתי לוי | כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל גולן, איתי לוי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אייל גולן, איתי לוי)
למרות שעל פי נתוני האזנות ביוטיוב ובספוטיפיי אייל גולן, נמצא כבר כמה שבועות במגמת ירידה, שבוע אחרי שבוע הוא מצליח לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. 
גולן, מוביל את הרשימה עם 566 השמעות ואחריו אושר כהן עם 460. במקום השלישי ניצבת הנוכחות הנשית היחידה בטבלה - הזמרת שרית חדד עם 459 השמעות. פאר טסי מצליח גם כאן להתברג אל המקומות הראשונים כשהוא ניצב במקום השלישי עם 418 השמעות. מי שסוגר את הטבלה הוא איתי לוי ששיריו הושמעו 403 פעמים, הבדל זעום מהנתון שהשיג טסי.
קרולינה קוטפת את המקום הראשון עם השיר "ילדים של אלוהים" שהוציאה לאחרונה והגדירה כאחד השירים הכי אישיים שלה. השיר, הושמע במהלך השבוע 146 פעמים בתחנות הרדיו בישראל.
אל המקום השני הגיע "מערב ראשון", הסינגל המצליח של איתי לוי עם 137 השמעות. "לא לבד", הסינגל החדש של רותם כהן ובן צור וכבש את המקום השלישי עם 133 השמעות. את המקום הרביעי כבשו נועה קירל ואושר כהן עם הדואט "אין אותי" שלמרות שזכה לביקורות צוננות הוא הושמע 111 פעמים בתחנות הרדיו בישראל. כהן גם סוגר את הרשימה עם דואט נוסף ששחרר הפעם זה "בחורה טובה" שהקליט עם ליאור נרקיס עם 110 השמעות.

בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, קולדפלי כובשת את המקום הראשון עם 115 השמעות. לאחריהם הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 עם 101 השמעות.
למקום השלישי הגיע סטינג, הזמר הכריזמטי שהחל את הקריירה שלו אי שם בשנות ה-70 כנגן הבס וסולן The Police ובהמשך, גם בזכות קריירת הסולו המצליחה שלו עם 77 השמעות. אחריו, בהפרש של קול (76 השמעות) עוד כוכב בריטי - הזמר האהוב אלטון ג'ון. סוגרת את הרשימה הזמרת הצעירה סברינה קרפנטר ששיריה זוכים להשמעות רבות עם 75 השמעות.

הביטלס, הלהקה זכתה לא פעם בתואר ההרכב החשוב ביותר במאה ה-20 הגיעה למקום השלישי עם 116 השמעות. אל המקום הרביעי הגיעה ריהאנה עם 101 השמעות ואד שירן סוגר את טבלה עם 95 השמעות. 
השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו השבוע, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרדנית מובילה את הטבלה כאשר היא במקום הראשון והשני עם שני להיטי הענק החדשים שלה "Espresso" ו-Please Please Please" שהושמעו 37 ו-38 פעמים בתחנות הרדיו. במקום השלישי נמצא הוזייר עם "Two Sweet" עם 33 השמעות. אמינם לוקח את המקום הרביעי עם הסינגל המוביל מאלבומו החדש, "Houdini" שזכה ל-31 השמעות. סוגר את הרשימה טדי סווימס עם "Lose control" עם 28 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה