מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: פאר טסי ואיתי לוי בפסגה, מה עם אייל גולן?

המהפך בדירוג היוטיוב של ice נמשך: פאר טסי ממשיך לכבוש את הקהל הישראלי וכובש את המקום הראשון כאומן המואזן ביותר בישראל. במקביל, איתי לוי והלהיט "מערב ראשון" מדיח את עומר אדם | כל הפרטים

מערכת ice | 
פאר טסי ואיתי לוי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ פאר טסי, איתי לוי)
בשבועות האחרונים, נרשם מהפך של ממש בדירוג היוטיוב של ice. אייל גולן שעד כה היה רגיל לכבוש עם שיריו הרבים את המקומות הראשונים בטבלאות נדחק אל המקומות האחרונים בזמן שזמרים אחרים בז'אנר רק עולים למעלה. 
לאחר שעומר אדם, שלט על הטבלה עם שורת הלהיטים שהוציא בשבועות האחרונים, כעת פאר טסי הדיח אותו בשנית מן המקום הראשון. טסי קוטף המקום הראשון וזוכה בתואר האומן הישראלי המושמע ביותר ביוטיוב עם לא פחות מ-5,370,871 האזנות.
לאחריו, בפער של מאות אלפי האזנות נמצא עומר אדם, שלאחר ששמר באופן יציב על המקום הראשון, כעת הוא יורד הישר אל המקום השני עם 5,069,306 האזנות. במקום השלישי נמצא אושר כהן עם 4,734,248 האזנות. 
במקום הרביעי ניצב אייל גולן עם 4,686,982 האזנות. מי שהיה עד לאחרונה "מלך הטבלה", אך בשבועות האחרונים גולן ממשיך לאבד גובה. אולי בגלל שלצד להיטיו הרבים, גולן לא הוציא שירים חדשים בשבועות האחרונים והסיבה היחידה שהוא עלה לכותרות זה בשל התקרית שהייתה בהופעתו האחרונה באצטדיון בלומפילד. סוגר את הרשימה איתי לוי עם 3,304,488 האזנות. 
בדירוג השירים המואזנים ביותר ביוטיוב, תמונת המצב היא שונה. איתי לוי שניצב במקום האחרון, עולה למקום הראשון בזכות הלהיט האחרון שהוציא "מערב ראשון", שזכה ל-1,320,383 האזנות ביוטיוב. 
אחריהם, בפער זעום של כמה אלפי האזנות, נועה קירל ואושר כהן עם הדואט המרגש "אין אותי" שרשם 1,293,485 האזנות. השיר "רוז" אולי הלהיט הגדול ביותר מתוך אלבומו החדש של פאר טסי "רדיו שטח 2" הגיע אל המקום השלישי עם 879,189 האזנות. אחריו, צמד הראפרים נס וסטילה עם שירם החדש "באמפרים" עם 790,653 האזנות. סוגר את הרשימה הזמר אל שאמי שזו לא הפעם הראשונה שהוא נוכח בטבלה, הפעם זה עם שירו وين שזכה ל-784,616 האזנות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה