מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם ופאר טסי בפסגה, אייל גולן ממשיך לאבד גובה

המהפך בפסגה ממשיך: פאר טסי, ממשיך לכבוש את הלב הקהל ובזכות אלבומו החדש "רדיו שטח 2", כובש את הפסגה. עומר אדם שומר על מעמדו ובמקביל, אייל גולן מתרסק | דירוג יוטיוב של ice
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash, אינסטגרם/ עומר אדם)
גם השבוע, יוצרים ויוצרות מהז'אנר הים התיכוני ממשיכים לכבוש את המקומות הראשונים בטבלאות של דירוג היוטיוב השבועי של ice. בהמשך למגמה משבוע שעבר, לאחר שכבש את לב הקהל בזכות שורה של להיטים מתוך אלבומו החדש פאר טסי, ממשיך להתפוצץ.
לאחר שעשה קאמבק וזכה להצלחה מחודשת בסוף חודש מאי האחרון, טסי הוציא את אלבומו השמיני "רדיו שטח 2", אשר כלל שלל להיטים שכבשו את הקהל. בזכות כל אלו ועם נתון של 6,547,154 האזנות טסי, זוכה זה שבוע שני בתואר האומן המואזן ביותר ביוטיוב.
ההצלחה הגדולה של השיר "ראיתי עולם", שיתוף הפעולה השני של עומר אדם עם הראפר שרק, מזכה אותו במקום השני בטבלת האומנים המואזנים ביוטיוב עם 6,122,572 האזנות. כאמור, הפעם הראשונה שהשניים שחררו שיר משותף היה בתחילת השנה כשהוציאו את השיר "צמוד צמוד" שגם זכה להצלחה גדולה. 
אחרי שהיה רגיל לקטוף את המקום הראשון כדרך קבע, הזמר אייל גולן ממשיך להידרדר. כעת, גולן מגיע למקום השלישי בטבלת האומנים המאוזנים עם 5,757,937 האזנות, נתון נמוך מזה אדם וטסי.
במקום הרביעי נמצא איתי לוי, כאשר במהלך השבוע נרשמו 3,609,364 האזנות לשיריו. מי שסוגר את הרשימה הוא אושר כהן, עם נתון של 3,429,161 האזנות במהלך השבוע החולף. 
בשונה מטבלת האומנים, איתי לוי כובש את המקום הראשון עם הסינגל "מערב ראשון" שהוציא בסוף חודש מאי. שירו של לוי, השיג נתון מכובד של 1,505,067 האזנות. להיטיו של פאר טסי זוכים לנוכחות מכובדת בטבלה כאשר הוא ניצב גם במקום ה-2 וגם במקום ה-3. השיר "רוז" שהגיע למקום השני רשם 1,209,423 האזנות ולאחריו השיר "מלודי" עם 1,052,190 האזנות.  
למקום הרביעי הגיע "ראיתי עולם" שיתוף הפעולה השני בין עומר אדם ושרק שזכה לנתון של 833,658 האזנות. סוגרים את הרשימה, צמד הראפרים נס וסטילה עם השיר "באמפרים" הסינגל האחרון שהוציאו עם 742,710 האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה