מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אייל גולן ואושר כהן מודחים מראש הטבלה

דירוג יוטיוב השבועי מביא עמו הפתעה גדולה כשבדירוג השירים המושמעים ביותר, אושר כהן ואייל גולן, מוותרים על מקומם הגבוה לטובת מתחרה מפתיע. עם זאת, אייל גולן עדיין ממשיך לככב בתור האומן המואזן ביותר בישראל
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום unsplash)
דירוג היוטיוב של ice ממשיך את המגמה של השבוע שעבר כאשר גם ברשימת השירים המושמעים ביותר, הזמר אל שאמי ממשיך לגבור על אייל גולן ואושר כהן וכעת הם נאבקים על המקום השני בטבלה.
שירו של הזמר, Ya Leil W Yal Ein הגיע לפסגת הדירוג עם 570 אלף האזנות. על כן, אושר כהן יורד הפעם למקום השני עם השיר "אהבה" ו-359 אלף האזנות. אייל גולן ושירו "שלום אהובתי" יורדים למקום השלישי וזוכים ל-254 אלף האזנות.
אושר כהן הוא היחידי שהכניס שני שירים לטבלה כששירו "ככה וככה" מגיע למקום הרביעי עם 235 אלף צפיות. המקום האחרון בטבלה שייך לחיבור המרגש בין יסמין מועלם ועומר אדם עם צמד השירים "יהיה טוב & מים שקופים" שזכה ל-196 אלף האזנות. מועלם היא הנוכחות הנשית היחידה בדירוג יוטיוב השבוע.
למרות הנוכחות הכפולה של כהן ברשימת השירים המושמעים, אייל גולן עדיין שומר על מקומו כמלך הטבלה עם 2.61 מיליון האזנות בשבוע שחלף. אחריו נמצא עומר אדם שזכה ל-1.77 מיליון האזנות.
במקום השלישי נמצא אושר כהן עם 1.67 מיליון האזנות לאחריו הזמר אל שמי ששומר על מקומו בטבלה עם 1.17 מיליון האזנות. לבסוף, מיש סוגר את הרשימה הוא הזמר פאר טסי עם 1.15 מיליון האזנות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה