מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: שלמה ארצי בראש רשימת האומנים המושמעים

לאחר שבשבועות האחרונים אייל גולן היה בפסגת רשימת האומנים הישראלים המושמעים ביותר ברדיו, השבוע עשה שלמה ארצי מהפך ועקף אותו. "אמן על ילדים" של חנן בן ארי מוביל ברשימת השירים המושמעים, הביטלס במקום הראשון של רשימת ההשמעות הבינלאומיים
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90)

דירוג תחנות הרדיו של השבוע האחרון הציג כמה מהפכים ונתונים מרשימים. לאחר שבועיים בפסגת השירים המושמעים "את" של איתי לוי פינה את מקומו בפסגה ל"אמן על ילדים" של חנן בן ארי עם 102 השמעות. במקום השני "הלב שלי" של ישי ריבו עם 74 השמעות. "יהיה טוב" של עומר אדם ויסמין מועלם" במקום השלישי עם 61 השמעות. "נחכה לך" של נתן גושן וישי ריבו במקום הרביעי עם 61 השמעות, סוגר את החמישייה הראשונה שירו של שלומי שבת יחד עם מנחי ערוץ הילדים, "תנו לגדול בשקט" עם 60.

שלמה ארצי עקף את אייל גולן בפסגת הזמרים הישראלים המושמעים עם 568 השמעות לעומת 539 של גולן. במקום השלישי אריק איינשטיין עם 508 השמעות, במקום הרביעי שלומי שבת עם 505 השמעות. משלימה את החמישייה הראשונה שרית חדד עם 489 השמעות.

בקרב השירים הבינלאומיים YOU HAVE GOT A FREIND של קרול קינג במקום הראשון עם 18 השמעות, במקומות השני והשלישי בהתאמה "FAST CAR" של טרייסי צ'פמן ו- HE AINT HEAVY HES MY BROTHER של ההולי'ס.
 



בקרה האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר ניצבים להקת הביטלס במקום הראשון עם 85 השמעות, במקום השני אלטון ג'ון עם 62 השמעות, אדל שלישית עם 52 השמעות, קולדפליי רביעית עם 48 השמעות ואר אי אם סוגרת את החמישייה הראשונה עם 47 השמעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה