ויראלי

כאן 11 נפרדים בכאב: "יחסר לנו אישית ומקצועית. נתגעגע"

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, נפרד מהדיג'יי המוכר עפרי גופר: "עפרי היה ממעצבי פס הקול של תחנות הרדיו של כאן, ובמובנים רבים ממעצבי פס הקול המוסיקלי של ישראל כולה בשנים האחרונות", ואיך ספד לו ערן סויסה
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
אבל בעולם הרדיו הישראלי. לאחר שעפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו הלילה (בין שישי לשבת) והוא בן 40 בלבד, לאחר מחלה קשה. גופר היה נשוי לשחקנית ולמגישה אביה מלכה, חברו הקרוב ערן סויסה נפרד בכאב.
ערן סויסה ספד לו באינסטגרם שלו בפוסט מרגש ביותר שהעלה לצד תמונה של גופר בימים הרבה יותר טובים: "אני לא מאמין שאני כותב את זה. הדיג׳יי עופרי גופר, עורך מוזיקה מהטובים ביותר ובן אדם נדיר, הלך לעולמו, לאחר מאבק במחלת הסרטן".

עוד כתב סוויסה על גופר בכאב רב: "היינו יחד בצבא והוא בין הראשונים ששיתפתי אותו על היציאה בשאלה שלי (וגם הראשון שגרם לי לאכול חומוס).  איש מיוחד, טוב, מוכשר ומהסוג שתמיד כיף לפגוש ברחוב. נשוי לשחקנית והמנחה אביה מלכה. עולם דפוק".
גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, גם הוא נפרד: "עפרי היה ממעצבי פס הקול של תחנות הרדיו של כאן, ובמובנים רבים ממעצבי פס הקול המוסיקלי של ישראל כולה בשנים האחרונות. עפרי תרם תרומה משמעותית לחיזוק המוסיקה הישראלית ואומני ישראל - מתוך אהבה אדירה למוסיקה מכל סוג וליוצרים כולם. לפני ימים אחדים, כשפורסם סקר ההאזנה לתחנות הרדיו בישראל, ושוב תחנות המוסיקה של כאן שברו שיאי האזנה - סימסתי לעפרי שחלק משמעותי מאד מההצלחה הזו רשום על שמו. עפרי נפרד מאיתנו בשיא הצלחתו ותרומתו, לאחר שניהל מאבק גבורה מעורר השראה במחלתו. הוא יחסר לנו אישית ומקצועית. נתגעגע אליו מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם אריה גולן כרמלה הנבלה?
    עשהאל 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מתי כבר תבוא הבשורה על הנבלות האלה? יאללה כמה עוד נספוג את הרעל מהרשעים האלה. לכו לעסאזל כבר , חייבים לטהר את העולם
    סגור