תרבות ופנאי

אבל בעולם המוזיקה: הדיג'יי האהוב מת בגיל 58

היוצר שפרץ בעקבות סדרת להיטי הריקודים שהוציא נאבק במשך שבע שנים במחלת הסרטן, ומת לאחר הידרדרות במצבו
מערכת ice | 
Casper Slide Pt (צילום huyhuc Casper Slide Pt)
די ג'יי קספר, הידוע בעיקר בזכות יצירת להיט הריקודים המצליח "Cha Cha Slide", מת, בגיל 58, כך לפי דיווח ה-BBC. אשתו של קספר, קים, אמרה ל-ABC7 של שיקגו - שדיווחה לראשונה על החדשות - שהוא מת ביום שני לאחר שהתמודד במשך שבע שנים בסרטן.
קספר, ששם הולדתו היה ווילי פרי ג'וניור, נולד וגדל בשיקגו. "Cha Cha Slide", שיצא במקור תחת הכותרת "Casper Slide Pt. 1", נוצר בשנת 1998 עבור שיעור האירובי של אחיינו של המאמן האישי של קספר. לאחר שהשיר זכה למשיכה במועדוני כושר מקומיים, קספר הוציא גרסה חדשה בשנת 2000, "Casper Slide Pt. 2", שנכנס להשמעו ברדיו. בסופו של דבר, M.O.B. רקורדים הפכו מעורבים, והזניקו את השיר לתהילה נוספת בעיר עד 2004, ומאוחר יותר בעולם. "Cha Cha Slide" הגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי באותה שנה, כמו גם למצעדי הריקוד של סקוטלנד ואירלנד.
בשנת 2016 אובחן קספר כחולה בסרטן הכליות והכבד. במאי, קספר דן עוד באתגרים הבריאותיים שלו בראיון לסמנתה צ'טמן של ABC7. "פעם הייתי שוקל 236 פאונד, ואני חושב שאני בערך 60 פאונד פחות", אמר קספר ל-ABC7. "אם אתה מכיר אותי, אתה יודע שאני לא אפסיק. אני אמשיך ללכת. אני אמשיך ללכת עד שלא אוכל ללכת".
עם זאת, הוא קיווה ש"Cha Cha Slide" עדיין יכול לספק מסר חיובי לכל מי שמתקשה. "כל מי שעובר סרטן, יודע שיש לך סרטן ולסרטן אין אותך", אמר אז קספר. "אז, המשך לעשות את 'צ'ה צ'ה'."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה