תרבות ופנאי

אבל בהוליווד: השחקן מת בגיל 56 לאחר מאבק בסרטן

השחקן שגילם במספר סרטים ופרש מקריירת המשחק, חלה בסרטן והתמודד בשנים האחרונות עם המחלה כשהוא מוקף בבני משפחתו
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
כוכב הסרט "מלתעות 2", מארק גילפין שגילם בסרט האימה את הילד, מת בגיל 56 כך לפי דיווח של הניו יורק פוסט. השחקן נודע בעיקר בזכות משחקו של שון ברודי, בנו הצעיר של מרטין ברודי של רוי שיידר, בסרט ההמשך שורץ הכרישים ב-1978.
אחותו, השחקנית פרי גילפין אישרה את הידיעה על מותו. מארק סבל מגליובלסטומה, סוג של סרטן המוח, ומת בביתו בדאלאס, טקסס, ב-29 ביולי. פרי, הידועה כמי שגילמה את המפיקה של פרייזר, רוז דויל בסיטקום, ספדה גם היא לאחיה ולאשתו, קאקי גילפין, בפוסט אינסטגרם מרגש.
"קאקי ומארק דאגו זה לזה באדיבות, בכוח, בכבוד והומור שלא יסולא בפז", כתבה. "כשמארק חלה, קאקי והבנים שלהם הקיפו את מארק באהבה, חיבוקים ותמיכה וטיפול מסביב לשעון. אני רק רוצה לומר כמה אני מעריץ את קאקי כאישה, אמא, מחנכת בכיתה א', אחות וגיסה ומטפלת חסרת פחד", המשיכה פרי. היא סיכמה: "אתה אדם מדהים קאקי וכל כך קל לראות כמה הוא תמיד אהב אותך ותמיד יאהב אותך".
למארק היה תקופה קצרה בהוליווד במהלכה שיחק בכ-15 פרויקטים בלבד, האחרון שבהם היה ב-1989.
לצד "מלתעות 2", גילפין הופיע גם בסרטים מ-1981 "האגדה של הריינג'ר הבודד" ו"Earthbound". בנוסף גילם תפקיד אורח בסדרות הטלוויזיה "אי הפנטזיה" ו"CHiPs" משנת 1979.
ב-1985, היה לו חלק בסרט "הישרדות", לצד אלן בורסטין, ריבר פיניקס ומולי רינגוולד. תפקיד הפריצה הזה הוביל לכך שגילפין חתם עם מנהל כישרונות, שגם הוא התחיל לעבוד עם פרי.
הוא פרש מתעשיית הבידור בסוף שנות ה-80 ופתח בקריירה בהנדסת תוכנה. גילפין אובחן כחולה בסרטן במאי 2022, ועמוד GoFundMe הוקם כדי לסייע בתשלום הוצאות רפואיות.
בבקשתם ציינו כי הרופאים מצאו שני גידולים במוחו והוא נמצא בטיפול. "כל כך הרבה אנשים פנו אלינו בשנה האחרונה כדי לתמוך. זה היה משפיל", כתב קאקי בעדכון האחרון שפורסם במאי. "וחשבתי שאני כבר מספיק מסתירה. לעזאזל. מארק הוא אדם חזק להפליא והוא רוצה להמשיך את הקרב. כך גם אני והבנים שלנו. כל הורה היה כל כך גאה בילדים שלו אם תוכל לראות איך ספנסר ופרסלי חיים עם זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה