ויראלי

גיא הוכמן השתחרר מבית החולים: "סרטן אשכים הוא מניאק, תמששו"

גיא הוכמן סיפק עדכון מעודד בנוגע למצבו, כאשר הוא משתחרר מבית החולים בילינסון לביתו: "נותר לחכות לתוצאות בדיקות שיגידו לי לאן המסע ההזוי הזה לוקח אותי. סרטן אשכים הוא מניאק כזה שנטפל לצעירים. וכן, זה סרטן. וכן, זה באשכים. וכן, צריך לדבר על זה. זה לא מביך וזה לא טאבו, זו מחלה. וכזאת שצריך לגלות כמה שיותר מוקדם. תקשיבו שובבים, גם ככה אתם ממששים את האיזור לא מעט, עכשיו פשוט תתמקדו באשכים"
מערכת ice |  1
גיא הוכמן (צילום הטוויטר של גיא הוכמן)
לאחר שאובחן כחולה בסרטן ולפני יומיים גם עדכן במצבו לאחר ניתוח הכריתה שעבר בעקבות הגידול הסרטני שהתגלה באשכיו, הקומיקאי גיא הוכמן בעדכון משמח ומעודד אודות מצבו, כאשר השתחרר מבית החולים בילינסון לביתו, וכעת ממתין לתוצאות הבדיקות.
הוכמן כתב כך לעוקביו בטוויטר: "משתחרר מבית חולים. נותר לחכות לתוצאות בדיקות שיגידו לי לאן המסע ההזוי הזה לוקח אותי. ועכשיו לטובת אלפי גברים ששלחו לי הודעות עם ביצים רועדות, אני אומר: יופי, שימשיכו לרעוד, אני עכשיו עם אחת וזה רק רטט. בהמשך אגולל את כל הסיפור של תהליך הגילוי אבל בינתיים אגיד שסרטן אשכים הוא מניאק כזה שנטפל לצעירים. וכן, זה סרטן. וכן, זה באשכים. וכן, צריך לדבר על זה. זה לא מביך וזה לא טאבו, זו מחלה. וכזאת שצריך לגלות כמה שיותר מוקדם".
 
"אז תקשיבו שובבים, גם ככה אתם ממששים את האיזור לא מעט, עכשיו פשוט תתמקדו באשכים. וחשוב להבהיר, גם אם מרגישים או חושבים שמרגישים גוש או שינוי בצורה ובגודל, זה לא אומר שזה סרטן! מדובר בסוג נדיר יחסית. אבל אולי שווה לבדוק את זה. אחים יקרים, אל תתביישו למשש, גילוי מוקדם מציל חיים. ואין מה לבכות על אשך שהלך. אמשיך לעדכן".

כזכור, לאחר שעבר את ניתוח הכריתה כתב הוכמן כך בטוויטר לצד תמונה שלו בה הוא שומר על חוש ההומור למרות המצב ואוחז בשני אגוזי מלך במיטתו בבית החולים: "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם. תודה לצוות האורולוגים בבילינסון שמיששו אותי ביניהם פרופ׳ בניאל, ד״ר קידר, ד״ר דקל, ד״ר הנדל, ועוד ד״ר שאמר לי בסוף הניתוח ״אתם רואים אשך, אני כבר לא חחחחחח״. והכי חשוב, תודה לאהבת חיי שבנוסף לעובר, שומרת לי על השפיות. המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעל שלי
    סלמה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשכים של הבעל שלי לא מעניינים אותי אז מה אתה מקשקש
    סגור