ויראלי

אמו של גיא הוכמן במצב קשה: "צריך לחזור לכלא"

הסטנדאפיסט והקומיקאי גיא הוכמן חשף בתמונה קשה את מצבה הקשה של אימו במיטתה בבית החולים לאחר שנדרסה ע"י קורקינט חשמלי וכתב על הדורס: "שבועיים וחצי בטיפול נמרץ ושלושה ניתוחי ראש, הדורס - תושב יפו עם 17 עבירות תנועה וסמים, אסיר משוחרר שרק לפני חודשיים היה במעצר. פצצה מתקתקת, אפילו לא במעצר בית"
מערכת ice |  1
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
הקומיקאי והסטנדאפיסט, גיא הוכמן, עובר ימים לא קלים לאחר שאמו עברה תאונת דרכים לאחר שנפגעה מרוכב קורקינט חשמלי שדרס אותה, כאשר בימים האחרונים חלה החמרה במצבה של אמו והוכמן החליט לצאת למלחמת חורמה נגד 'טרור הקורקינטים' ולדרוש משרת התחבורה מירי רגב לטפל בנושא בדחיפות.
בציוץ שהעלה לטוויטר הוכמן כתב כך לצד תמונתה הקשה לצפייה של אימו במיטתה בבית החולים: "תכירו, אמא שלי. ככה היא נראית לאחר שבועיים וחצי בטיפול נמרץ ושלושה ניתוחי ראש. ומי שהביא אותה למצב הזה הוא אדם בשם יוּסֵף מוּחַמַד בּוּבְּלִי, תושב יפו עם 17 עבירות תנועה וסמים, אסיר משוחרר שרק לפני חודשיים היה במעצר. והעובדה שהוא בשלילת רשיון לא מנעה ממנו לקחת קורקינט חשמלי ולדרוס הולכת רגל על המדרכה".

"היום זו אמא שלי, מחר זה יכול להיות הילד שלך. ואיפה הוא עכשיו אתם שואלים? אפילו לא במעצר בית. החיים שלנו עצרו מלכת והוא ממשיך לדהור עם הקורקינט שלו ברחובות ת״א כמו פצצה מתקתקת. משטרת ישראל, האיש צריך לחזור לכלא. יש עבירה פלילית, יש ראיות, יש עניין לציבור. אתם מתכוונים לעצור אותו או שצריך לחכות שהוא יהרוג ילד במעבר חצייה?".המתמודדת לראשות העיר ת"א-יפו, ציפי ברנד הגיבה לגיא הוכמן: "ביחד נשים סוף לטרור התחבורתי", ופירטה: "החלמה מהירה לאימא שלך ותודה ששיתפת.  אני לוקחת את זה מכאן", כתבה ברנד להוכמן והבטיחה: "התוכנית שלי 'מדרכה בטוחה' תצא לפועל בכל הכוח ברגע שאבחר לראשות העיר. העירייה היא הריבון של המדרכות בעיר ולא משרד התחבורה,  והיא ניהלה את הפיילוט של הקורקינטים הזה באופן כושל. סכנת חיים להולכים ולרוכבים. אני מתחייבת לעצור את הטרור התחבורתי ולהחזיר את השפיות והבטחון גם להולכי הרגל וגם לרוכבים.  יותר רגולציה - הגבלת מספר הקורקינטים והמהירות ורישוי מוסדר. יותר אכיפה  - עשרה פקחים זה לא מספיק. יותר טכנולוגיה- תגבור המצלמות העירוניות ואמצעים טכנולוגיים לאכיפה. יותר תשתיות – רק הפרדה מפלסית בין הרוכבים להולכים, לא מציירים יותר בגואש שבילים על מדרכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימח שמו של העמלק
    מוחמדגנץלפיד 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבל המדרכות ערבי ארור מיפו האם יש משהו חיובי אצל תתי האדם עמלק..
    סגור