דיגיטל וטק

יוטיוב שוברת את המחסום: כך תבינו סרטונים בכל שפה

יוטיוב ממשיכה לשדרג בתחום ה-AI עם פיצ'ר דיבוב אוטומטי שמאפשר לתרגם סרטונים לשפות שונות תוך שמירה על הטון והאינטונציה המקוריים של היוצר. הפיצ'ר צפוי לשנות את כללי המשחק ולהנגיש תכנים למשתמשים בכל העולם. האם זהו השדרוג שיאפשר ליוצרים להגיע לקהלים גלובליים?

רפאל בן זקרי | 
youtube (צילום Pixabay)
יוטיוב מתקדמת בצעדי ענק בתחום ה-AI עם פיצ'ר חדש ומשופר של דיבוב אוטומטי שמטרתו להנגיש תכנים למשתמשים מכל העולם. הפיצ'ר מאפשר ליוצרים לייצר רצועות אודיו מתורגמות עבור הסרטונים שלהם, כך שצופים יוכלו לצפות בתכנים בשפות שונות עם דיבוב שמחקה את הטון והאינטונציה של היוצר המקורי. במילים פשוטות, זה יאפשר לכם לצפות בסרטון בכל שפה, כך שתוכלו להבין את הדובר, בשפה שלכם, ובקולו המקורי של הדובר.
החברה לא ציינה תאריך מדויק להשקה, אך הכריזה שזה יקרה במהלך החודשים הקרובים. עד כה, הפיצ'ר נבדק עם קבוצה מוגבלת של יוצרים ותמך רק בשפות כמו ספרדית ופורטוגזית. כעת, יוטיוב מתכננת להרחיב את התמיכה לשפות נוספות, כולל צרפתית, איטלקית ועוד, ולהפוך את הדיבוב האוטומטי לזמין עבור מאות אלפי יוצרים נוספים.
אחד השדרוגים הבולטים בפיצ'ר החדש הוא היכולת לשמור על טון הדיבור והאווירה של היוצר, כולל הדגשות קוליות ורקע סביבתי, מה שיעניק תחושת דיבוב טבעית ואמינה יותר לצופים. הפיילוט לשדרוגים אלו מתבצע כעת עם קבוצת יוצרים נבחרת, כאשר ייתכן מאוד שהטכנולוגיה שמאחורי הפיצ'ר מבוססת על היכולות של Gemini, המאפשרת חיקוי קולות מדויק.
אם השדרוגים הללו יצליחו בפועל, ויגיעו לכלל המשתמשים, הם עשויים לשבור את מחסום השפה שהיה קיים עד היום, ולאפשר ליוצרים להגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם, בכל שפה שרק יבחרו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה