שיווק ופרסום

לראשונה: רשת מחסני חשמל מעלה קמפיין AI עם דיבוב לעברית

החברה מעלה קמפיין AI, שהופק באופן עצמאי, ומשלב לראשונה בין ויז'ואלס וסאונד בעברית. בפרסומת נראית דמות גברית שמדובבת באמצעות AI את דבריו של מלאכי חיזקיה, הקריין המיתולוגי של הרשת
מערכת ice | 
מחסני חשמל (צילום Magma Images)
בחודשים האחרונים עולים בישראל קמפיינים שנעשו בעזרת הבינה המלאכותית שכללו בעיקר עיבוד תמונות סטילס וווידאו. כעת, רשת מחסני חשמל לוקחת את הנושא צעד אחד קדימה ומעלה קמפיין AI, שהופק באופן עצמאי, ומשלב לראשונה בין ויז'ואלס וסאונד בעברית.
בפרסומת, שעולה היום (רביעי) בכל ערוצי הדיגיטל של הרשת ובאתרים נבחרים, נראית דמות גברית שמדובבת באמצעות AI את דבריו של מלאכי חזקיה, הקריין המיתולוגי של הרשת, שקורא לאנשים להגיע לחנויות וליהנות ממבצעים של עד 40% הנחה. היקף ההשקעה בהפקת הסרטון הינו מינורי ועיקר העלות היא ברכישת המדיה שנאמדת בעשרות אלפי שקל. 
מרשת מחסני חשמל נמסר: "האסטרטגיה של מחסני חשמל היא להיות הרשת המשתלמת ביותר בענף החשמל. כחלק ממימוש ההבטחה ללקוחות אנו נדרשים לחשוב כל העת מחוץ לקופסה ולהיות יעילים והדבר אמור גם לגבי מחלקת השיווק והפרסום". עוד מציינים בחברה כי: "קמפיין ה-AI שהפקנו in-house מאפשר חיסכון עצום בעלויות ההפקה, ימי צילום וגיוס פרזנטור, מה שמאפשר לנו להמשיך ולשמור על רמת מחירים תחרותית בכל תמהיל המוצרים".
 

לסיכום אומרים במחסני חשמל: "אנו מאד מרוצים מהתוצאה, אמנם עדיין הדיבוב לא תואם במאת האחוזים לקריינות אבל אין ספק שככל שהזמן יעבור, טכנולוגיית ה-AI תשתפר ותהפוך לסטטוס קוו בענף הפרסום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה