דיגיטל וטק

יוטיוב חושפת: פיצ'ר ה-AI שיסייע ליוצרי תוכן במציאת רעיונות

יוטיוב בוחנת פיצ'ר חדש שמטרתו לעזור ליוצרים ליצור תוכן יוצא דופן בעזרת בינה מלאכותית, שמבטיח להפתיע את המשתמשים עם רעיונות חדשניים לסרטונים. מה מסתתר מאחורי הפיצ'ר, והאם הוא יעניק ליוצרים יתרון שאין בפלטפורמות אחרות?
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
יוטיוב ממשיכה לשדרג בתחום יצירת התוכן הדיגיטלי, והפעם היא בוחנת פיצ'ר חדש שמטרתו לעזור ליוצרים באמצעות בינה מלאכותית. הפיצ'ר החדש, Brainstorm with Gemini, עושה שימוש במודל השפה מבוסס הבינה המלאכותית Gemini, כדי לספק רעיונות לסרטונים, כותרות ותמונות ממוזערות.
דובר יוטיוב מסר ל-TechCrunch שהפיצ'ר זמין לקבוצה קטנה של יוצרים כחלק מניסוי מוגבל, כאשר יוטיוב תתחשב במשוב מהיוצרים לפני שתשקול להשיק את הפיצ'ר באופן רחב יותר.
Brainstorm with Gemini דומה לפיצ'ר AI אחר שיוטיוב השיקה במאי, שנותן ליוצרים רעיונות לנושאי וידאו שהקהל שלהם מתעניין בהם ויוצר מתווה נקודות לשיחה כדי להתחיל בתהליך היצירה. כעת, יוצרים המשתתפים בניסוי יכולים לפתוח את YouTube Studio, להקליד רעיון לסרטון ולקבל שתי אפשרויות: כלי ההשראה והפיצ'ר החדש Brainstorm with Gemini.
הפיצ'ר החדש עשוי לתת ליוטיוב יתרון על פני פלטפורמות וידאו אחרות במדיה החברתית, בכך שהוא מציע כלי ייחודי שאינו זמין בפלטפורמות המתחרות. בנוסף, הוא מעודד יוצרים להשתמש בכלי ה-AI של גוגל במקום בכלים אחרים כמו ChatGPT של OpenAI. הפיצ'ר הזה מצטרף לפיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית ששילבו פלטפורמות אחרות כמו טיקטוק ואינסטגרם, ומאפשרים ליוצרים לבנות גרסאות דיגיטליות של עצמם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה