דיגיטל וטק

יוטיוב מיוזיק מחזירה את הפיצ'ר החדשני שנעלם מהאפליקציה

יוטיוב מיוזיק מחזירה את הפיצ'ר שמאפשר חיפוש שירים בזמזום, שירה או ניגון, לצד בדיקה של פיצ'ר רדיו מותאם אישית המופעל על ידי בינה מלאכותית. כך תצליחו למצוא את השיר שאתם מחפשים
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום Shutterstock)
לאחר שהגיע למשתמשים בחודש מאי אך נעלם שוב, יוטיוב מיוזיק משיקה באופן רשמי את הפיצ'ר שמאפשר למשתמשים לחפש שירים על ידי זמזום, שירה או ניגון. דיוק החיפוש תלוי באיכות הזמזום או השירה שלכם, אך במידה והזיהוי מצליח, התוצאה תוצג במהירות.
כדי להשתמש בפיצ'ר החדש, יש ללחוץ על זכוכית המגדלת בפינה הימנית העליונה של האפליקציה, ולאחר מכן על סמל גל הקול שיופיע. כעת כל שעליכם לעשות הוא לזמזם את השיר ולקוות שהאפליקציה תזהה אותו.
בנוסף לפיצ'ר הזה, יוטיוב מיוזיק בודקת כעת פיצ'ר רדיו חדש המופעל על ידי בינה מלאכותית, בשלב הזה עבור מנויים בארצות הברית. הפיצ'ר החדש מאפשר ליצור תחנות רדיו מותאמות אישית על בסיס הנחיות קוליות או טקסטואליות, ומציע למשתמשים פלייליסטים מותאמים אישית. המשתמשים יכולים לבחור סוגי מוזיקה, אמנים או מצבי רוח, והמערכת תיצור רשימת השמעה מותאמת אישית בהתאם לבחירות שלהם.
הפיצ'ר החדש של יוטיוב מיוזיק עשוי להפוך אותה למתחרה חזקה בשוק שירותי הסטרימינג, בכך שהוא מציע כלים ייחודיים וחוויית משתמש מותאמת אישית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה