דיגיטל וטק

יוטיוב ולינקדאין משנות את חוקי המשחק בשוק הגיימינג

בצעד לא אופייני, פלטפורמות הענק יוטיוב ולינקדאין השיקו לאחרונה משחקים חדשים במטרה למשוך משתמשים. יוטיוב מציעה יותר מ-75 משחקים פופולריים בעוד שלינקדאין מתמקדת במשחקים לחיזוק קשרים מקצועיים. כל הסיבות והמטרה של המהלך של הענקיות
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה בשילוב משחקים בפלטפורמות מדיה שונות, ונראה כי חברות רבות מעוניינות למשוך את תשומת לב המשתמשים בדרכים חדשות ויצירתיות. יוטיוב ולינקדאין, שתיים מהפלטפורמות הבולטות ביותר, הצטרפו לאחרונה למגמה הזו והשיקו משחקים משלהן.
יוטיוב, פלטפורמת הווידאו הפופולרית, השיקה לאחרונה שירות חדש בשם "Playables", המציע למשתמשים מעל 75 משחקים קצרים ומהנים כמו Angry Birds Showdown ו-Cut the Rope, אותם ניתן לשחק ללא צורך בהורדה. המשחקים נגישים בחינם לכל משתמשי יוטיוב על גבי מחשבים, מכשירי אנדרואיד ו-iOS.
כמו כן, לינקדאין, הרשת החברתית המיועדת לאנשי מקצוע, השיקה במאי האחרון שלושה משחקים חדשים: Queens, משחק סודוקו; Crossclimb, משחק טריוויה; ו-Pinpoint, המזכיר את המשחק Connections של הניו יורק טיימס. המשחקים נועדו לחזק את הקשרים המקצועיים בין המשתמשים וניתנים למשחק פעם ביום מול חשבונות המוגדרים כ"קשרים ישירים".
בעוד שיוטיוב ולינקדאין יחסית חדשות בתחום, נטפליקס, שהחלה את דרכה בתחום המשחקים כבר ב-2021, מציעה כיום מגוון רחב של כ-100 משחקים, הכוללים כותרים פופולריים כמו GTA: The Trilogy ו-Assassin’s Creed. בנוסף, נטפליקס משתמשת בתכנים המקוריים שלה ליצירת משחקים ייחודיים, כאשר כל המשחקים פתוחים בחינם למנויי נטפליקס דרך אפליקציית המובייל.
המהלך של יוטיוב ולינקדאין מצביע על התרחבות בשוק המשחקים, המוערך כיום בכ-221 מיליארד דולר, והכנסת אפשרויות בידור חדשות לפלטפורמות המוכרות. ככל שהמגמה הזו תמשיך, ניתן לצפות שחברות נוספות יצטרפו ויציעו חוויות משחק מותאמות למשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה