דיגיטל וטק

לינקדאין מציגה: כך בינה מלאכותית תעזור לכם למצוא עבודה

בכירה בחברה אמר שאנשים יכולים בקרוב להשתמש בבינה מלאכותית כדי לכתוב במהירות פוסטים שהם יכולים לשתף בצורה של עדכונים עם הרשת שלהם
מערכת ice | 
לינקדאין (צילום unsplash, vecteezy)
לינקדאין מרחיבה את השימוש ב-AI גנרטיבי בפלטפורמה. בכירה בחברה אמר שאנשים יכולים בקרוב להשתמש בבינה מלאכותית כדי לכתוב במהירות פוסטים שהם יכולים לשתף בצורה של עדכונים עם הרשת שלהם.
בפוסט בלינקדאין אמרה קרן ברוך, מנהלת תחום מוצר בלינקדאין, כי החברה "מתחלת לבדוק דרך לחברים להשתמש בבינה מלאכותית גנרטיבית ישירות בתוך תיבת השיתוף של לינקדאין".

התכונה תעזור למשתמשים לכתוב במהירות פוסטים בלינקדאין, דבר שעלול להיות מאתגר ולאורך זמן.
המשתמשים יצטרכו לשתף לפחות 30 מילים המתארות את מה שהם רוצים לומר. הטקסט הראשוני צריך להיות תמצית הפוסט. לאחר מכן, צ'טבוט הבינה המלאכותית ישתמש בקלט הזה כדי ליצור טיוטה ראשונה. לאחר מכן המשתמשים יכולים לסקור ולערוך לפני שהם מפרסמים באינטרנט.
"בינה מלאכותית אחראית היא חלק בסיסי בתהליך הזה, אז אנחנו נעבור במחשבה כדי לבחון את החוויה הזו לפני פרסום לכל החברים שלנו", הוסיפה ברוך.
מוקדם יותר השנה, לינקדאין הציגה כלי מופעל בינה מלאכותית להצעת עותקים שונים של מודעה על סמך נתונים מדף הלינקדאין של המשווק והגדרות Campaign Manager.
הכלי, המשתמש במודלים של OpenAI כדי ליצור הצעות שונות לטקסט היכרות למודעה, מאפשר למשווקים להזין את העותק שלהם לתוך תיבת "טקסט היכרות" של Campaign Manager. לאחר מכן הם יכולים להפעיל את הלחצן "צור הצעות להעתקה" כדי לקבל אפשרויות מרובות.
לינקדאין כבר משתמשת ביכולות בינה מלאכותית ליצירת תוכן עבור פרופילי משתמשים ותיאורי תפקידים. בדיקת הכלי החלה במרץ והחברה מסרה כי הוא יתגלגל לכל מנויי LinkedIn Premium.
כלי הבינה המלאכותית סורק פרופילי משתמשים לאיתור כישורים וחוויות ומכין טיוטה. לדברי תומר כהן, מנהל מוצר ראשי בלינקדאין, הכלי שומר על האותנטיות על ידי שימוש בתוכן שכבר קיים בפרופיל של משתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה