רכילות עסקית

מגישת חדשות 12 והמיליארדר הצעיר ביחד? התיעוד המפתיע נחשף

שמם של אלמז מנגיסטו ושל איש העסקים בן ה-38 ברנדון קורף, שהיה האקס של יעל שלביה, נקשרו לאחרונה ואחרי שתועדו באירוע השקה לאחרונה יחד, כבר נראה שהם פחות מסתירים
מערכת ice |  3
אלמז מנגיסטו (צילום מסך קשת 12)
בעולם הזוהר הישראלי, שמועות על רומנים חדשים תמיד מושכות תשומת לב, אך הקשר המתפתח בין מגישת חדשות 12, אלמז מנגיסטו, והמיליארדר בן ה-38 ברנדון קורף, מצית את דמיונם של חובבי הרכילות. למרות הכחשות רשמיות, הופעתם המשותפת באירוע השקת ספר המתכונים של מירי כהן העלתה גבות רבות וסיפקה חומר גלם עסיסי לפפראצי.
על פי התיעוד שהעלו במאקו, לאורך הערב, מנגיסטו וקורף נצפו צמודים, מחליפים מבטים משמעותיים ומצחקקים יחד, מה שהוביל רבים לתהות האם מדובר בידידות קרובה או ברומן מתפתח. התמונות מהאירוע, שתפסו את השניים ברגעים אינטימיים, מספרות סיפור שקשה להתעלם ממנו, למרות ניסיונותיהם של השניים לשמור על דיסקרטיות.

הרקע האישי של השניים מוסיף נופך מעניין לסיפור. קורף, שהיה בזוגיות ארוכה עם יעל שלביה עד 2022, נמצא תחת זרקורי התקשורת מאז הפרידה. מנגיסטו, לעומת זאת, הצליחה לשמור על חייה האישיים הרחק מעין הציבור עד כה. השילוב בין כוכבת טלוויזיה למיליארדר צעיר מהווה כר פורה לספקולציות ועניין ציבורי.
בעוד שהשניים ממשיכים להכחיש קשר רומנטי, התמונות והעדויות מהאירוע מציירות תמונה שונה. הכימיה הניכרת ביניהם, יחד עם העובדה שהגיעו ועזבו יחד, מרמזת על התפתחות מעניינת בחייהם האישיים. ככל שהזמן עובר, יהיה מעניין לראות כיצד יתפתח הקשר בין מנגיסטו לקורף, ואם בסופו של דבר יאשרו את מה שרבים כבר חושדים - שמדובר ברומן חדש ומסקרן בנוף הסלבריטאי הישראלי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנגיסטו נראת כמו קiף (ל"ת)
    קופיקו באתיופיה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מזל גדול למנגיסטו נראת כמו קוף (ל"ת)
    קופיקו באתיופיה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מי הוא ומי זו (ל"ת)
    גבי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור