דיגיטל וטק

הגולשים זועמים: "מערכת ההפעלה החדשה היא גן עדן לבוגדים"

מערכת ההפעלה החדשה של אפל iOS 18 זכתה לגל של ביקורת מגולשים ברשת הטוענים שהאופציה להסתיר אפליקציות במסך הבית מעודדת בגידות. ביקורת הופנתה גם כלפי אפליקציית התמונות ומרכז הבקרה
מערכת ice | 
iOS 18 (צילום Shutterstock)
מערכת ההפעלה החדשה של אפל iOS 18, שהושקה רק ביום שני האחרון, מרגיזה את המשתמשים. מאז ההשקה ביום שני, החלה מערכת ההפעלה להיתקל בזרם של ביקורות שליליות ברשת, המעידות שייתכן שהיא רחוקה מלהיות "העדכון הגדול ביותר בהיסטוריה" כפי שהגדיר אותה מנכ"ל החברה טים קוק. 
אחת הביקורות המרכזיות מתמקדת בפיצ'ר החדש המאפשר לנעול ולהסתיר אפליקציות במסך הבית. הפיצ'ר אמנם נועד להגן על מידע אישי, אך רבים חוששים שהוא עשוי להקל על בני זוג בוגדים להסתיר את מעשיהם. "עדכון iOS 18 עוצב על ידי בוגד", כתב אחד המשתמשים ברשת X.

חיצי ביקורת הופנו גם לאפליקציית התמונות  החדשה ב-iOS 18. המשתמשים טוענים שחוויית המשתמש שלה הפחות נוחה, עם תצוגת תמונות שלא עונה לציפיות ושינויים שהופכים את השימוש בה למסורבל. אחד המשתמשים כינה אותה "אחת מהעיצובים הגרועים ביותר שאפל שחררה אי פעם". המשתמשים התלוננו, בין היתר, שהעיצוב החדש מקשה על ניווט פשוט בין התמונות.  
שינויים נוספים שהוצגו בגרסה החדשה כוללים את מרכז הבקרה המעודכן, המאפשר למשתמשים להתאים אישית ולשנות את גודל האייקונים והכפתורים במסך הבית. גם כאן משתמשים טוענים שהפיצ'ר מסורבל ואינו ידידותי למשתמש.
מניות אפל ירדו בכמעט 3% ביום שני בעקבות דיווחים על ביקוש נמוך מהצפוי לאייפון 16 פרו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה