דיגיטל וטק

אל תפספסו: השדרוגים באייפון 16 שכנראה לא ראיתם

הפיצ'רים הנסתרים שאפל לא טרחה להבליט באירוע ההכרזה של האייפון 16. מעבר לשינויים הגדולים בסדרה החדשה, אפל שילבה גם מספר שדרוגים משמעותיים שנשארו קצת מתחת לרדאר, כאשר חלק מהם עשויים לשדרג את חוויית השימוש שלכם בצורה משמעותית. כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום צילום מסך, אפל)
אפל חשפה בשבוע שעבר את סדרת האייפון 16 עם צבעים חדשים, כפתור חדש לצילום, סוללות גדולות יותר ותמיכה בפלטפורמת Apple Intelligence. בעוד שהשינויים הגדולים כבר מוכרים, ישנן כמה תכונות חשובות שאפל הוסיפה לאייפונים החדשים, אך קיבלו פחות תשומת לב.
האייפון 16 והאייפון 16 פלוס מציעים טעינה מהירה יותר מאי פעם, גם עם MagSafe וגם עם USB-C. הדגמים החדשים תומכים בטעינת MagSafe אלחוטית בהספק של 25W ובטעינה חוטית בהספק של עד 45W עם USB-C, שיפור משמעותי לעומת דגמים קודמים שיכלו להיטען רק ב-15W עם MagSafe וב-30W עם USB-C.
אחד מהשיפורים החדשים הנוספים בדגמי האייפון 16 הוא תמיכה בבהירות מינימלית נמוכה מאוד, עד 1 nit. אם ניסיתם פעם להוריד את הבהירות של האייפון שלכם בלילה ועדיין הרגשתם שהיא גבוהה מדי, השיפור הזה הוא מה שיפתור את הבעיה הזו.
בנוסף, האייפון 16 תומך כעת בתמונות מרחביות ובסרטונים מרחביים עבור Apple Vision Pro. בעוד שתמיכה בסרטונים מרחביים הוצגה לראשונה באייפון 15 פרו בשנה שעברה, הפעם היא זמינה גם באייפון 16, כמו גם תמיכה חדשה בתמונות מרחביות, המאפשרת לצלם תמונות עם נתוני עומק וליהנות מחוויית צפייה מרשימה יותר באמצעות ה-Apple Vision Pro.
למרות שהתכונות הגדולות כמו Apple Intelligence והצבעים החדשים הם אלו שקיבלו את מירב תשומת הלב, התכונות הקטנות שלעיל באייפון 16 הן אלו שיכולות באמת לשדרג את חוויית השימוש שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה