דיגיטל וטק

התרשמות ראשונית מ-Apple Intelligence: האם אפל עומדת בציפיות?

Apple Intelligence, פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, מביאה תכונות מתקדמות לדגמי האייפון 15 פרו. בסקירה ראשונית של גרסת הבטא, מתוארים החידושים והשיפורים הצפויים. מה ההבטחות ומה עדיין טעון שיפור?
רפאל בן זקרי | 
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, Apple Intelligence, צפויה להביא בספטמבר הקרוב תכונות וכלים מתקדמים לדגמי האייפון 15 פרו. עד אז, חלק מהתכונות של הפלטפורמה זמינות בבטא ששחררה אפל. ג'ון ולאסקו מ-tom's guide התנסה ב-Apple Intelligence בגרסת הבטא של iOS 18.1, ופרסם סקירה מקיפה על חוויותיו הראשונות עם הפיצ'רים החדשים והשפעתם על השימוש היומיומי.
אחת התכונות המרכזיות היא הגרסה החדשה של סירי, העוזרת האישית הקולית. ולאסקו מציין כי סירי קיבלה מראה חדש וטון דיבור טבעי יותר, מה שהופך את השימוש בה לנעים יותר. עם זאת, הוא מציין כי עדיין יש מקום לשיפור במענה לשאלות מורכבות ובביצוע פעולות פשוטות כמו כיבוי קווי הגריד במצלמה.
מלבד השדרוגים בסירי, Apple Intelligence מציעה כלים לכתיבה שנועדו לעזור במגוון מצבים. ולאסקו מתאר כיצד הכלים יכולים ליצור סיכומים, רשימות ונקודות מפתח מתוך טקסטים ארוכים. הוא מציין כי הפיצ'רים הללו שימושיים, אך עדיין מתרגל אליהם ולא בטוח אם ימצא בהם שימוש קבוע ביומיום.
יישום האימיילים באייפון משתפר גם הוא עם Apple Intelligence, ומספק הודעות מועדפות וסיכומים קצרים להודעות, מה שיכול לחסוך זמן למשתמשים. עם זאת, ולאסקו מציין כי ייקח זמן לראות את היתרונות המלאים של התכונה הזו, במיוחד עבור משתמשים המקבלים מאות מיילים ביום.
ולבסוף, Apple Intelligence מציעה שיפורים ביישומי הערות ותמונות, כולל הקלטה ותמלול של הקלטות אודיו ויצירת זכרונות מתמונות שצולמו. ולאסקו מציין כי הפיצ'רים הללו מבטיחים, אך עדיין בשלבי ניסוי וטעונים שיפורים נוספים.
באופן כללי, ולאסקו מסכם כי למרות שהשיפורים החדשים הם צעד בכיוון הנכון, יש עוד עבודה לעשות לפני שנראה את הערך המלא של Apple Intelligence. לבינתיים, נראה כי צפויים עיכובים בשחרור הפלטפורמה לכלל המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה