דיגיטל וטק

אפל בדחייה מאכזבת: מתי תושק פלטפורמת ה-AI שלה?

בכנס המפתחים האחרון, אפל חשפה את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה, אך מאז נעלמו הפיצ'רים מגרסאות הבטא של מערכת ההפעלה iOS 18. עם התקרבות חודש אוגוסט והעדר סימנים ברורים, ייתכן שנצטרך להמתין לגרסה אחרת כדי לראות את השדרוגים החדשים?
רפאל בן זקרי | 
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
באירוע WWDC ביוני האחרון, חשפה אפל את פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, ומאז רבים תוהים מתי נוכל להתנסות בפיצ'רים החדשים שמציעה הפלטפורמה. עם התקרבות חודש אוגוסט, הפיצ'רים עדיין לא הופיעו בגרסאות הבטא. ככל הנראה, ייתכן ונצטרך להמתין עד לגרסת iOS 18.1 מאוחר יותר השנה.
זמן קצר לאחר כנס המפתחים, יצרה אפל עמוד באתר המפתחים שלה עבור Apple Intelligence ובו נכתב כי הפיצ'רים יהיו זמינים בקיץ הקרוב. עם זאת, ב-13 ביוני הוסרה ההבטחה ל"קיץ הזה" מהעמוד, מה שמעיד על כך שאפל אינה בטוחה ביכולתה לעמוד בהבטחה זו.
בגרסת הבטא השלישית של iOS 18 החלו להופיע סימנים ל-Apple Intelligence, אך עדיין לא ניתן היה להתנסות בפיצ'רים בפועל. בגרסת Xcode סימולטור הופיעה קטגוריה חדשה ב-Settings בשם "Apple Intelligence & Siri", אך היא הוסרה מהגרסה ששוחררה למשתמשים. כמו כן, אפל הציגה עיצוב חדש למקלדת האימוג'י, אך גם זה הוסר בהמשך.
בגרסת הבטא הרביעית של iOS 18, נמצאו שינויים בקוד שכללו הסרה של פיצ'רים רבים מ-Apple Intelligence. אפל הסירה גם את אפליקציית Image Playground מהגרסה, מה שמעיד על כך שהיא מתרחקת משחרור הפיצ'רים בגרסת iOS 18.0. כל הסימנים הללו מעידים כי ייתכן שנראה את Apple Intelligence רק בגרסת iOS 18.1, שלא תגיע לציבור בספטמבר הקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה