דיגיטל וטק

אפל בדחייה מאכזבת: אלו שדרוגי ה-AI שלא יגיעו לאייפון בקרוב

אפל צפויה להשיק בסתיו הקרוב את פלטפורמת Apple Intelligence, אך דיווח חדש ומאכזב מבהיר כי השדרוגים הצפויים לסירי יגיעו רק באביב הבא. המשתמשים יצטרכו להמתין לתכונות המתקדמות שהובטחו, שלא יושקו לצד סדרת האייפון 16
רפאל בן זקרי | 
Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
אפל צפויה להשיק בסתיו הקרוב את פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, שתביא יכולות AI חדשות לאייפונים. על אף ההתרגשות הרבה שהפגינה החברה ב-WWDC, דיווח חדש מגלה כי התכונות החדשות של סירי לא יהיו זמינות במועד ההשקה הראשוני.
אחד ההיבטים המסקרנים ביותר ב-Apple Intelligence הוא השדרוג שיגיע לעוזרת הקולית סירי, שיהפוך אותה לאינטואיטיבית ומתקדמת יותר. עם זאת, לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, השדרוג המשמעותי של סירי יושק רק באביב הבא. גורמן ציין שהתכונות החדשות של סירי שהודגמו ב-WWDC, כמו שליטה מורכבת בפעולות באפליקציות של אפל, ביצוע משימות מורכבות בין אפליקציות, והיכולת לצפות ולהציע פעולות על בסיס התוכן שמוצג על המסך, לא יהיו מוכנות להשקה הראשונית של הפלטפורמה.
התכונות החדשות של סירי צפויות להיכנס לבדיקה אצל מפתחים בינואר הקרוב, והשקה ציבורית מתוכננת לאביב כחלק מעדכון iOS 18.4. שדרוגים קטנים יותר של סירי, כולל ממשק מחודש ואינטגרציה עם ChatGPT, צפויים להגיע מאוחר יותר השנה, אולי כחלק מהגרסה הראשונה של iOS 18.
בנוסף, לפי גורמן, אפל מתכננת לשלב בשנה הבאה את Apple Intelligence גם במכשירים אחרים, כולל משקפי ה-Vision Pro. גורמן גם ציין פרויקט חדש ומסקרןשל החברה - רובוט שולחני מבוסס AI, שנמצא בפיתוח כבר מספר חודשים.
למרות שאפל נכנסה לתחום ה-AI באיחור, נראה כי הביצועים של סירי עולים על אלו של גוגל וסמסונג במכשיריהן, לפחות לפי מה שהציגה החברה. עם זאת, התחרות הגוברת בתחום מבטיחה שיפורים נוספים ויתרונות משמעותיים עבור המשתמשים בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה