דיגיטל וטק

כך מתכננת סמסונג לשבור את מחסומי השפה שלכם בשיחות ווטסאפ

לאחר שהציגה את Galaxy AI, סמסונג מתכננת שדרוג משמעותי לתכונות התרגום של הפלטפורמה. בקרוב, תכונת Live Translate תכלול תרגום שיחות וואטסאפ בזמן אמת. כל הפרטים ייחשפו באירוע הקרוב. איך זה ישפיע על חיי היומיום שלכם?

רפאל בן זקרי | 
Galaxy AI (צילום Shutterstock)
לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את Galaxy AI, חבילת תכונות מבוססות בינה מלאכותית שנועדו לשפר את חיי המשתמשים ביומיום, סמסונג מתכננת שדרוג משמעותי לתכונות התרגום של הפלטפורמה.
אחת מהתכונות בפלטפורמה  היא Live Translate, כלי תרגום בזמן אמת לשיחות קוליות. כעת, התכונה צפויה לכלול גם תרגום שיחות וואטסאפ, לאחר שהחברה הודיעה כי תביא תרגום שפה בזמן אמת לאפליקציות צד שלישי. בנוסף לווטסאפ, סמסונג עשויה להביא את התכונה גם לאפליקציות כמו Google Meet ו-WeChat.

השדרוג הצפוי עשוי להיחשף באירוע Galaxy Unpacked הקרוב, שייערך ב-10 ביולי. תכונת Live Translate תפעל מקומית על המכשיר, מה שמבטיח שהנתונים יעובדו בטלפון עצמו ולא יישלחו לשרתים חיצוניים, ובכך יישמרו פרטיות ובטיחות הנתונים.

מטרת סמסונג עם תכונות התרגום היא לצמצם את מחסומי השפה ולשפר את התקשורת בין אנשים. כיום, התכונה זמינה כבר באפליקציית ההודעות המובנית של סמסונג ובאפליקציות צד שלישי במכשירים המצוידים ב-Galaxy AI. בנוסף, מצב ה-Interpreter המיועד לשיחות פנים מול פנים צפוי לקבל גם הוא שיפורים משמעותיים בגרסת One UI 6.1.1.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה