דיגיטל וטק

מהפכת ה-Galaxy AI: סמסונג חושפת מתחמי חוויה למעריצים ברחבי העולם

לקראת אירוע הקיץ הקרוב, סמסונג מכריזה על פתיחת מתחמי חוויה מיוחדים בשבע ערים בעולם שבהם תוכלו לחוות את היכולות המתקדמות של Galaxy AI בסביבה אינטראקטיבית. שתעשיר את חוויות טיול הקיץ שלכם
רפאל בן זקרי | 
סמסונג משיקה את הסדרה החדשה (צילום סמסונג ישראל)
לקראת אירוע הקיץ המתוכנן ל-10 ביולי, סמסונג הודיעה היום על הקמת מתחמי חוויה חדשים למעריצי הגלקסי בשבע ערים ברחבי העולם, המאפשרים למשתמשים לחוות את היכולות המתקדמות של Galaxy AI בסביבה הטכנולוגית העדכנית של החברה.
החללים האינטראקטיביים ממוקמים בפריז, ברלין, ניו יורק, דובאי, ג'קרטה, סיאול וטוקיו, ומציעים דרכים חדשות לבצע משימות, לתקשר וליצור באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של Galaxy AI. ג'יימי פארק, סגן נשיא וראש קבוצת חוויית השיווק בחטיבת Mobile eXperience בסמסונג, ציין כי החברה מחויבת לספק חוויות שימוש ייחודיות ואופטימליות באמצעות Galaxy AI, כאשר כעת המשתמשים יוכלו להכיר מקרוב את הפוטנציאל הטמון ביכולות הטכנולוגיות של הגלקסי לשיפור חיי היום-יום.
מתחמי החוויה החדשים, המתבססים על נושא טיולי הקיץ, מזמינים את המשתמשים לראות כיצד תכונות שונות של Galaxy AI יכולות להעשיר כל טיול. המבקרים ייחשפו לדרכים חדשות לטייל, לשפר את הפרודוקטיביות ולפשט את תהליכי התכנון והארגון של הטיולים, בנוסף לצילום הרגעים החשובים והתגברות על מחסומי השפה.
המתחמים מציעים חוויה אינטראקטיבית המאפשרת למשתמשים לגלות ולהתנסות בטכנולוגיות החדשות באופן ישיר, ולחוות את תכונות Galaxy AI החדשות באמצעות מכשירי הגלקסי החדשים ביותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה