דיגיטל וטק

סמסונג ושרוטונים במהלך משותף שילמד אתכם להשתמש ב-AI

סמסונג ישראל חברה לשרוטונים כדי ליצור סדרת סרטוני הדרכה חדשים לקידום שימוש ביישומי הבינה המלאכותית של מכשירי החברה. בסרטונים, שיעלו ברשתות החברתיות ובפלטפורמות וידאו, דמויות מונפשות ילמדו את המשתמשים כיצד להשתמש בתכונות AI מגוונות

רפאל בן זקרי | 
שרוטונים וסמסונג (צילום שרוטונים)
סמסונג ישראל חברה לחברת האנימציה שרוטונים במטרה לקדם את השימוש ביישומי הבינה המלאכותית של מכשירי Galaxy בקרב צעירים. במסגרת שיתוף הפעולה, יצרה שרוטונים סדרת סרטוני הדרכה מותאמת ליישומים מובילים כמו Photo Assist, Circle to Search, Note Assist ועוד.
היום (רביעי) תעלה הסדרה ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הוידאו השונות, כולל אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק ויוטיוב של שרוטונים, שמונות כ-1.3 מיליון עוקבים. הסרטונים כוללים דמויות מונפשות בשפה העיצובית המוכרת של Galaxy AI, כאשר כל דמות מתמקדת בלימוד פיצ'ר ספציפי כמו עריכת תמונות ג'נרטיבית, הקפה וחיפוש, וסיכומי טקסט.
שחר בר-דוד, מייסד ומנכ"ל שרוטונים, אמר: "יצרנו דמויות חביבות ונעימות, שינגישו בשפה הכי קלילה ובגובה העיניים את יישומי ה-AI החדשניים ומשני המשחק שבמכשירי הגלקסי, כדי שגם משתמשים שאינם מקצוענים יבינו כמה פשוט השימוש בהם."
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל, הוסיפה: "אנחנו עומדים כעת בתחילתה של תקופה חדשה שנפתחה עבור Samsung עם השקת תכונות Galaxy AI בסדרת Galaxy S24, סמארטפון ה-AI הראשון שלנו". סגל הוסיפה ואמרה שכדי להיות חלק בלתי נפרד מחיי הצעירים, הטלפונים צריכים לעבוד קשה יותר כדי שמשתמשים יוכלו להפיק את המירב מהרגעים החשובים בחייהם בצורה פשוטה ואינטואיטיבית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה