דיגיטל וטק

השדרוג הגדול של סמסונג: זה מה שמצפה לנו בדגמי הגלקסי הבאים שלה

סמסונג מתכננת שדרוג ביצועים משמעותי למכשיר המתקפל Galaxy Z Flip 6 שיוכרז בחודש הבא, שיהפוך את המכשיר ליותר חזק ומהיר מאי פעם. בנוסף, בתחילת השנה הבאה צפויה השקת סדרת הדגל החדשה Galaxy S25 עם שיפורים רבים נוספים גם בתחום הביצועים
רפאל בן זקרי |  3
Galaxy Z 6 Sereis (צילום Slashleaks)
המכשירים הבאים של סמסונג עשויים להביא שיפורי ביצועים משמעותיים, לא רק עבור מכשירי הדגל. אחד מהם, הוא ה-Galaxy Z Flip 6 שיוכרז בחודש הבא.
המכשיר המתקפל, ה-Galaxy Z Flip 6, הופיע לאחרונה בפלטפורמת מבחני הביצועים Geekbench עם 12GB של זיכרון RAM, שיפור משמעותי לעומת 8GB שהיו ב-Galaxy Z Flip 5. על פי ההערכה, המכשיר יכלול את מעבד Snapdragon 8 Gen 3, והביצועים שלו במבחן הביצועים היו מרשימים מאוד, עם ציון של 6,857 במבחן שבו נבדקו כל הליבות של המעבד יחד, וציון של 2,247 במבחן שבו נבדקה רק ליבה אחת.
לשם השוואה, הדגם הקודם, ה-Samsung Galaxy Z Flip 5, קיבל בממוצע ציון של 4,912 לכל הליבות וציון של 1,872 לליבה אחת. מה שאומר שהדגם הבא של המכשיר המתקפל יהיה חזק יותר ומסוגל לבצע משימות מהר יותר.
בעוד שהמכשירים המתקפלים יושקו כבר בחודש הבא, בתחילת השנה הבאה צפויה השקת סדרת הדגל החדשה של סמסונג, ה-Galaxy S25. הסדרה תכלול כנראה את מעבד Snapdragon 8 Gen 4 של קוואלקום בכל הדגמים ברחבי העולם, בשל תפוקה נמוכה מהצפוי של מעבד Exynos 2500 מתוצרת סמסונג.
לצד הבשורה המעודדת על שיפורי הביצועים, ישנה גם בשורה פחות מעודדת: מעבד ה-Snapdragon 8 Gen 4 צפוי להיות יקר יותר ב-25-30% מה-Snapdragon 8 Gen 3, מה שעשוי להוביל לעליית מחירים בסדרת Galaxy S25 ביחס לסדרת Galaxy S24.
מבחן הביצועים מצביע על כך שבעוד שלא צפויים שדרוגים משמעותיים בפיצ'רים או בעיצוב של סדרת המתקפלים החדשה, סמסונג מתכננת לשפר באופן משמעותי את ביצועי המכשירים. לבינתיים, כדאי לסמן היומנים את ה-10 ביולי, אז תקיים סמסונג את אירוע השקת ה-Galaxy Z Flip 6 וה-Galaxy Z Fold 6 לצד טבעת חכמה וגם שעונים חדשים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין יותר מה לחדש
    Chaveish 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיעו לטופ מאולטרא23 ועכשיו כל פעם מוצאים מה שהוא לחדש ולא מוצאים אז מגדילים מעבד מורידים 5 גרם מהמשקל מחזקים את המסך משפרים מצלמה אבל אין להם משהוא חדש להציע אני חושב שכל דבר חדש זה רק יותר הוצאות עם אותם ביצועים.
    סגור
  • 1.
    אין כמו שיאומי.
    תמים 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין כמו שיאומי. יותר טוב מסמסונג.
    סגור
  • לא יותר טוב זה בטוח
    יורי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי מתרחק משיאומי, לא אמינים לרוב. יש עוד חברות.
    סגור