דיגיטל וטק

סמסונג בפנים, גוגל בחוץ: אלו ההשקות הגדולות של הקיץ

עולם הטכנולוגיה מתכונן להשקות הגדולות של הקיץ, בגזרת המכשירים המתקפלים של היצרניות המובילות כמו סמסונג וגוגל. אולם לצד ההכרזות הצפויות, צפויות גם אכזבות מיצרניות בולטות שדחו את השקת מכשיריהן למועד אחר לא ברור
רפאל בן זקרי | 
סמארטפון מתקפל Galaxy Z Fold3 (צילום סמסונג)
קיץ 2024 צפוי להביא עימו גל חדש של טלפונים מתקפלים, עם מספר השקות מבטיחות לצד אכזבה מסוימת. אמנם לא צפויה השקה של אייפון מתקפל השנה, אך עיכוב מצד יצרניות בולטות אחרות גורם לאכזבה גם הוא. הנה כל מה שצפוי לנו הקיץ בשוק הטלפונים המתקפלים.
היצרנית הוותיקה מוטורולה מתכננת להשיק את הדור הבא של הטלפונים המתקפלים שלה ב-25 ביוני, כאשר הדגם המוביל צפוי לכלול מצלמת טלפוטו, שיפור במסך החיצוני ושדרוג במפרט הטכני. הגרסה הזולה יותר תציע מסך חיצוני בגודל מלא, שמהווה שדרוג משמעותי מהדור הקודם. המכשירים יימכרו בעולם תחת השמות Razr 50 ו-Razr 50 Ultra, במחירים דומים לאלו של הדגמים הקודמים.
ענקית הטכנולוגיה סמסונג, חלוצת הטלפונים המתקפלים, צפויה להשיק את הדגמים החדשים של הטלפונים המתקפלים שלה ב-10 ביולי, יחד עם שעונים חכמים וטבעת חכמה בשם Galaxy Ring. ה-Galaxy Z Fold 6 יקבל עיצוב חדש ויחס גובה-רוחב מעודכן, בעוד ה-Flip 6 יכלול סוללה גדולה יותר ושיפורים מינוריים נוספים.
אולם בעוד ששתי החברות שלעיל ישיקו את מכשיריהן כמתוכנן, מספר מכשירים מתקפלים בולטים לא יושקו הקיץ: ה-Pixel 9 Pro Fold של גוגל, שצפוי לצאת בסתיו עם סדרת Pixel 9, ו-OnePlus Open הסיני, שהדור הבא שלו צפוי להגיע לשוק רק בתחילת 2025. בנוסף, גם היצרנית הסינית Oppo לא תשיק דגמים חדשים של Find N ו-Find N Flip עד השנה הבאה.
במקביל, Honor הסינית הכריזה על Magic V Flip בסין, אך ייתכן שלא יגיע בקרוב לשוק העולמי. גם חברת Blackview מתכננת להשיק טלפון מתקפל נוסף שצפוי להיות זמין לרכישה בחודשים הקרובים. וואי, יצרנית סינית בולטת נוספת, ששולטת כיום בשוק המתקפלים העולמי, עדיין לא סיפקה רמזים לגבי תוכניותיה בגזרת המתקפלים לקיץ הקרוב.
הציפייה מסמסונג בהשקה הקרובה היא לחזור שוב לעמוד בראש טבלת המכירות בשוק המתקפלים בעולם. עם השקת הדגמים המתקדמים, השוק ימשיך להפתיע ולהשתנות, כאשר העיכוב מצד גוגל ואחרות בהשקת המכשירים המתקפלים שלהן ישאיר את התחרות בעיקר בידי מספר יצרניות בודדות בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה